Nederland heeft zeker niet meer talent dan welke klassiek wielerland dan ook.
Het valt allemaal nog maar te bezien in hoeverre die talenten daadwerkelijk om de prijzen mee gaan strijden in de toekomst.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWat bazel jij nu weer voor ongelooflijke onzin?
Maaskant reed bij bijna elke beklimming bij de eerste tien omhoog, keerde altijd als één van de eersten terug bij Boonen/Pozzato/Devolder en was op de Muur en de Bosberg zelfs bij de beste 4/5 omhoog van dat groepje. Op de Bosberg zat hij gewoon direct in het wiel van Pozzato/Boonen en Gilbert zelfs.
Hij hoorde gewoon bij de sterkste 6/7 renners in de koers vandaag. En verdiende die vierde plek ook dubbeldwars. En was veel beter dan De Waele, Pichot of Willems. Wat een ongelooflijk respectloze en domme reactie Sub.
Jammer dat je je antipathie tegen Nederlanders weer niet kan verhullen.
Het nadeel van de ingeklapte lijst, ik lees alleen de reacties waar ik toevallig op klik en reageer daarop.
Excusez moi…(toch blijf ik bij dat laatste stukje over de antipathie richting Nederlandse renners).
Ook van het feit dat hij er al van uitgaat dat Maaskant maar toevallig wat bij reed zegt al weer genoeg. Wat een onderschatting, dat kan je toch vooraf niet hebben gedacht?
Een (super-)talent is een renner die de verwachting schept in de komende jaren belangrijke prijzen te kunnen winnen. Niet elk talent slaagt ook daadwerkelijk, slechts een enkeling breekt écht door naar de (sub-)top !
Elk jaar dient zich een heel stel nieuwe talenten aan, in alle wielerlanden. Door de toenemende internationalisering is de concurrentie veel groter dan pakweg dertig jaar geleden, en is het voor een talent nog veel moeilijker geworden om echt door te breken.
Ik ben het met Pietje eens dat het aantal talenten in Nederland laatste jaren vrij groot is (en vooral: de aanwas van nieuwe talenten lijkt onverminderd door te gaan !). Bovendien is het gunstig dat ze mogelijkheden krijgen doordat er nu drie Nederlandse profploegen zijn.
Hoe meer talenten, hoe groter de kans dat er ook enkele echte toppers uit zullen groeien. Het Nederlandse wielrennen heeft er wel eens slechter voorgestaan.
Maar het is ook realistisch te beseffen dat slechts een enkeling van al die talenten echt die top zal kunnen halen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?