Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuelta Ciclista Al Pais Vasco (UPT) Etappe 1

• diravi

Karpets was nog eventjes in de aanval afgelopen zaterdag. Ik begrijp niet waarom hij Baskenland niet rijdt, toch wel zijn terrein.

• diravi

http://www.universalsports.com/mediaPlayer/media.dbml?CLIP_ID=114320&_MODE_=COUNTDOWN&db_oem_id=23000

• Keuteberg

Dus nog 1 uur en 55 minuten

mooi, dan kan ik nog ff een fietstochtje maken

• diravi

Aitor Hernández (Euskaltel-Euskadi), Bingen Fernández (Cofidis), Herrada en Izagirre (Contentpolis) hebben na 14 km 5.30 op het peloton.

• Massimo

5.30 na 14 km? Het peloton staat dus gewoon stil…..Wel mooi dat de man met de mooiste voornaam uit de wielerwereld voorop rijdt, Bingen.

• Boris de Löwikfan

Wel toevallig dat alle koplopers een klinker in hun achternaam hebben….

• diravi

Zijn de Chimays aan het nagisten Boris?

• Massimo

Mijn nieuwsgierigheid naar Bingen Fernández werd gewekt. Dus diverse sites er eens op nageslagen: de man is al prof sinds 1996 en heeft nog nooit wat gewonnen. Beste resultaat:

- 2e in Trofeo Comunidad Foral de Navarra in 1997

- 3e in 2e etappe Vuelta Ciclista a Aragón in 2001

- 2e in 3e etappe Vuelta Ciclista al País Vasco in 2002

Dan houdt het wel op voor Bingen. Kunnen we hier spreken van de ultieme knecht? De Jan Boven van Spanje?

• Rens

Voor het eerst op dit prikbord! Wat heerlijk om te lezen dat er nog meer wielergekken zijn! Kan niet w8ten deze koers te bekijken! Enjoy zo!

Cheers Rens

• diravi

Siësta in het peloton dat op 7.45 van de 4 vluchters rijdt.

Hernández als eerste over de Alto de Urkillaga.