Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuelta Ciclista Al Pais Vasco (UPT) Etappe 1

• Goozzer

Toch kun je je afvragen of het per se aan dat kleine versnellinkje ligt. Naar mijn mening moet hij gewoon verhuizen naar een plek waar hij regelmatig bergop kan trainen, om zo zijn klimmerskwaliteiten maximaal te ontwikkelen en ook om tempowisselingen bergop te trainen. Dit is, naar mijn mening, wat hij echt nog achter heeft op zijn concurrenten. Voor die jongens is dat werk veel meer dagelijkse kost…

• Martijnz

3,7 km of 4,2 km? Heeft er iemand een duidelijker profiel beschikbaar?

• Gilberto

Had veel vertrouwen in Monfort en Pfannberger,zeker toen deze aanviel. Maar die heeft nog een flinke klap gekregen.

Danielson ook slecht zeg. Gevallen?

Brajkovic…tsja…

Dekker…dubbel tsja..

Erg benieuwd naar Rogers verder..

• JCD

Helemaal mee eens. Als hij het maximale uit z'n carrière wil gaan halen, dan kan hij moeilijk in Aalten blijven wonen.

• Cecchini

Gebroken ribben in Californie tegenover gekneusde ribben in de Ster van Besseges, en Freire zit zonder enige koers al weer op een acceptabel nivo en Dekker maar blijven klagen.

• JW

Die achtervolgende groep kwam erbij doordat het vooraan even stil viel. niet doordat ze sneller daalden (als ik het goed heb gezien).

• Gilberto

Juist

• Keuteberg

Je kan altijd iets beter breken dan iets kneuzen… goed, met breken ben je er wat langer uit misschien. Maar met gekneusde ribben laten ze je gewoon rijden en kloot je maar wat aan, zonder echt goed te herstellen…

• JW

Nou nou nou, de ronde is nog maar net begonnen. Als ze er elke dag zo'n hektisch slot aan breien gaat dat klassement nog behoorlijk over de kop. Als je ziet wie er vandaag allemaal niet meekonden met het negental ! En de enorme verschillen in die laatste 10 km.

Ook Gesink moet nog hard werken om Cunego en co bij te benen. Zelfs Contador had het naar mijn idee niet echt gemakkelijk.

• JW

Precies ! Wie de berichten een beetje gevolgd heeft - en dat mag je toch verwachten van prikkers die er een mening over geven - weet dat hij bij dat aanklooien inderdaad van het ene probleem in het andere terecht kwam. Als iedereen die wonderen van hem eist nu eerst es een tijdje geduld heeft, desnoods een jaartje…