Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuelta Ciclista al País Vasco (UPT) Etapa 2: Ataun- Villatuerta

• gerd

Het was toch zo dat men Mollema ging of zou onderzoeken om dieper te gaan zoeken naar zijn minder presteren. In dat licht vind ik het feit dat hij vandaag lang voorop reed al een hele prestatie en bovendien getuigend van de juiste instelling.

Hulde…

• JCD

Gelukkig niet nee. Als dit tactiek zou zijn, dan zou het de grootste mispeer sinds de Omloop het Nieuwsblad zijn geweest.

• steven

Trofimov en Taaramae hebben 3 min. met nog 10 km te gaan.

• Houwelingen

Zit Mollema nog tussen de voorsten en het peloton?

• JW

Walgelijk. Eerst de veren, dan de pek ! Nu Mollema niet slaagt in zijn prima aanval is het afzeiken alweer begonnen !

• steven

Het wordt Taaramae of Trofimov, kom op Rein!

• Andere Peter

Ik heb niet veel gezien, maar ik lees dat Mollema tamelijk veel kopwerk deed. Het kan natuurlijk dat het feit dat hij zo kort stond in het klassement, in zijn nadeel heeft gewerkt. Dat hij daardoor (misschien zelfs onwillekeurig) iets teveel is gaan doen. Het was wellicht fijner geweest als hij op 5 minuten had gestaan, dan had het peloton het groepje wellicht minder nadrukkelijk achtervolgd en dan was Mollema beter in de positie geweest om wat te linkeballen. Dat had net het verschil kunnen maken tussen er wel of niet aanhangen.

Prima poging, prima ervaring, prima teken van herstel van Mollema. Gaf Thomas Dekker maar eens zo'n levensteken. Ik vind dat hij er ook wel aan toe is om er weer eens ouderwets in te vliegen (mits goed genoeg daarvoor uiteraard).

• tqvdy

forza trofimov!!

• Djenghis

Idd. Als Rabo zich de hele dag niet had laten zien en Trofimov/Taaramae waren vervolgens vanuit een groepje vooraan gebleven, dan zou geklaagd worden dat Rabo onzichtbaar was. Mollema heeft het in elk geval geprobeerd en zich laten zien. Alles gegeven, maar dat was niet genoeg. Jammer maar helaas. Goed gedaan jochie!

• Erik S.

5 km nog.