ehmmm, volgens mij val je de verkeerde aan hoor… Rieks is als je het mij vraagt zo sarcastisch als de pest.
(kDenk dat je snormans moet hebben.)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk weet niet of Wouter in kwestie zelf mee wil of niet, maar op basis van NWO zou je toch zeggen dat Haan mee moet. Hij heeft de vorm en de lichaamsbouw. Dan moet je zo´n jongen meenemen naar deze koers en niet zeggen dat ie ze kans nog wel krijgt in 1 of ander klimkoersje.
On topic, Markus gaat het goed doen en Vd Meijden ook.
Hoho, ik ben ook tegen dat de volharding teveel junioren heeft geronseld. Maar toch vind ik dat je in buitenlandse koersen waar de selectie start daar boven moet kunnen staan. Haan rijd op dit moment ontzettend hard, zeker op t vlakke. Het is ook nog eens een boom van een kerel, dus perfect voor kasseien. En hij laat zien dat hij koersen kan afmaken waardoor ik vind dat hij naar Roubaix zou moeten omdat er gewoon een nederlander moet winnen daar. Als er dan een plek weg valt vind ik dat je die ten alle tijde moet invullen door de beste man op dat moment (iemand die de vorm en de moraal heeft). En dat is denk ik toch Haan. En hij mag dan misschien volgens velen arrogant zijn maar goed iemand die de top wil halen zal in zekere zin altijd arrogant moeten zijn. Er staan overigens nog veel meer arrogante jongens in die selectie dus dat is op zich niet zo erg.
Maar laat ik het nog maar een keer zeggen, ik ben absoluut niet voor een natinoale volharding selectie, dat vind ik een zeer verkeerde zaak.
Het is en blijft lastig voor een bondscoach natuurlijk, er zijn velen die goeie uitslagen rijden en je mag maar een beperkt aantal mannen meenemen dus zijn er altijd mensen die teleurgesteld worden, dat is al jaren zo en in alle takken van sport, zie bijvoorbeeld het Nederlands Elftal met het voetballen…….
Wouter zal zijn kans echt nog wel krijgen, daar ben ik van overtuigd en laat Thorwald mooi zijn werk doen mensen, ik weet zeker dat hij, zoals ik hem ken, zijn beste beentje voor zal zetten als bondscoach en iedereen kansen gaat geven. Don't worry!
En hij heeft nu deze keuze gemaakt om de geselecteerde jongens mee te nemen naar Frankrijk. Kunnen we wel 100 discussies over aangaan, maar dat zal niet helpen en je krijgt er alleen maar meer onrust door en dat moeten we niet hebben natuurlijk!
Als iedereen de neus de goeie kant op heeft staan is het veel positiever en heb je meer kans op succes.
Mannen, veel succes dit weekend en laat je benen maar spreken!
Dat is dus precies wat ik bedoel ottie. Haan is (waarschijnlijk) bij uitstek geschikt voor dit werk. Dus “zijn kans” komt nog wel vind ik onterecht en getuigd van weinig inzicht van de bondscoach. Het is overigens niet zo dat ik er belang bij heb dat Haan opgesteld word. Het is meer het feit dat elke leek ziet dat Haan in vorm is, de bouw heeft en toch niet opgesteld wordt. Daar kan ik me aan ergeren en als dan dat van Kessel geneuzel komt van iedereen krijgt een kans zakt de broek bij mij echt af.
hoe lang loop jij al mee vlugge japie en hoe lang hebben wij deze bondscoach? En weet je ook wanneer de selectie bekend is gemaakt? Dat is volgens mij al een hele tijd terug en een coach moet op een gegeven moment een keus maken.
Maar ja, de beste stuurlui staan altijd nog aan de wal zeggen ze en dat is hier ook al jaren het geval volgens de meeste discussies die hier bezig zijn. Wat heeft trouwens van Kessel er mee te maken? Niets, want die heeft die uitspraak van dat iedereen een kans krijgt echt niet uitgevonden.
Ik zou die broek maar weer omhoog doen trouwens, daar zitten we niet op te wachten hahahaha
Vlugge Japie,
Ik heb inderdaad die uitspraak niet uitgevonden maar heb getracht zoveel mogelijk renners kansen te geven in het verleden maar er zijn helaas maar beperkte plaatsen. Er zal ongetwijfeld een reden zijn waarom Haan niet is geselecteerd maar dit is pas de eerste wedstrijd van het seizoen en het gezeik (kan nu gelukkig weer zeggen wat ik wil) met die junioren begint weer.
Ik weet niet wie je bent of wat je doet maar vanaf de zijlijn is het heel gemakkelijk. Wacht eerst het seizoen af en dan kun je pas oordelen. En helaas moet een coach vaker sporters teleurstellen dan blij maken…. Heb ik jou ooit ook niet geselecteerd? Als dat zo is, het spijt mij enorm.
En als je nu een ouder of begeleider bent, zorg er dan voor dat de nieuwe coach niet meer om jouw pupil heen kan. En een goede raad van een ex-coach; “maak junioren wielrennen niet belangrijker dan het is en richt je vizier op de toekomst”, is veel belangrijker.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?