Ik zou zeggen, bekijk de juniorenselectie voor de Vredeskoers, problem solved!
De Wouters, Morenos, Wilcos en Nicks krijgen hun kans
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet gaat mij niet om deze wedstrijd in het bijzonder. Maar je moet renners selecteren op drie dingen. Vorm, geschiktheid voor een bepaalde koers en de groeimogelijkheden van de renner (talentontwikkeling). Ik snap dat de bondscoach vroeg een selectie maakt en dat hij op dat moment geen inzicht heeft op het vormpeil.
Ik vind het nu jammer dat de hele discussie op deze wedstrijd is gericht. Het gaat mij er echt niet om of pietje of klaasje rijdt, alleen je moet wel met een bepaald beleid voor ogen die selectie maken. Die is er nu mijns inziens niet. Kun je me overtuigen dat het wel een goede keuze is, be my guest!
@ Ottie de selectie was inderdaad vroeg bekend gemaakt, alleen er kwam een plaats vrij. Dus kun je nog iemand die erboven uitsteekt selecteren. Die uitspraak heeft hij overigens niet uitgevonden, wat hij er mee te maken heeft? Dat zei hij altijd vorig jaar.
@ Van Kessel
Topsport is inderdaad mensen teleurstellen, maar zoals ik eerder al zei, als er een overtuigende onderbouwing van de keuze gegeven wordt hoor je mij niet klagen. Tot slot wil ik nog even deze quote aanhalen:
“En als je nu een ouder of begeleider bent, zorg er dan voor dat de nieuwe coach niet meer om jouw pupil heen kan.”
Ik ben geen van beiden, maar ik weet niet wat je als coureur nog meer moet doen dan een wedstrijd met een minuut voorsprong solo winnen…. of bedoel je dat je de bondscoach eerst voor een diner met een goed glas wijn moet uitnodigen voordat je geselecteerd kan worden
@ Hofland
Ik denk dat gezien de toekomst, Hofland een renner is die nog maar weinig kan doorgroeien. Iemand die op deze leeftijd al zoveel trainingsarbeid verricht
kan amper nog verbeteren. Hij kan beter iets meer naar school gaan en iets meer rusten op zijn leeftijd.
Gezien zijn huidige uitslagen hoort hij zeker bij de selectie te zitten, maar zoals al vaker genoemd zijn die niet alleen bepalend voor een selectie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?