Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gent - Wevelgem (UPT) (203km)

• Ekimov

Die sinaasappels moet je ook niet in de wind laten rijden.

Eki

• Art

De verschillen lopen snel op. Groep 2 inmiddels op 50“, de derde groep zelfs al op 1'30”.

• Sub Culture

Geen enkele Lotto vooraan dus?

Quickstep ook enkel maar met Boonen vooraan.

• Art

Quick Step schijnt dan ook het tempo te maken in die tweede groep.

Ook Chainel is er in de eerste groep bij.

• Stephan

Stijn Devolder, de winnaar van de Ronde, is in de tweede groep verzeild geraakt. Boonen is de enige Quick-Step-renner vooraan. Kevin De Weert had zadelbreuk maar rijdt nu weer in de tweede groep. Het tempo is verschroeiend hard.

• cani

Voor Rabo niet best die mannen worden er op de kemmel allemaal afgereden, en als ze dan nog terug komen zijn ze ook kansloos beter de benen stil houden en hopen dat flecha en nuyens uit de 2e groep terugkomen.Snapt dekker het niet?? allemaal knechten vooruit heeft geen zin in zo,n sterke kopgroep.ik zie het al voor me ze rijden met z,n vieren steeds hard mee op kop omdat ze denken wij hebben de meeste mensen vooraan en bij de 1ste demarage zijn ze er af.Let op mijn woorden dit gaar gebeuren.Al hoop ik toch dat ze mij verrassen, ben bang van niet

• Art

Cani, praat eens Nederlands.

• Marcos

Haha, alles goed verder?

• Donder en Bliksem

Door orkanen en aardbevingen een apocalyptische berg van verschrompeld staal met botten

Maar waarom?

vroeg hij zich af

Waarom ?

Iemand een antwoord ?

• Art

Cani, heb jij überhaupt ook maar iets verstand van wielrennen?

Dat is eigenlijk een retorische vraag, besef ik me net.