Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gent - Wevelgem (UPT) (203km)

• Stephan

Voor de start vroeg Sporza aan Tom Boonen of hij vandaag voluit gaat of zich spaart voor Parijs-Roubaix. “Ik zou hier liever gewoon wat trainen, maar met dit weer zal dat niet gaan”, zei hij. “Voor ons komt deze koers tussen de Ronde en Roubaix in. Hij ouder je wordt, hoe minder belangrijk Gent-Wevelgem wordt.”

En gelijk heeft hij. Boonen heeft dit seizoen al zoveel grotere koersen als G-W gewonnen dat dit echt een training is.

Hij heeft nu alvast een reden gegeven waarom hij zich niet laat vernederen door Haussler en Cavendish.

• cani

Ik weet wel zeker dat ik er meer vanaf weet dan dat jij er van weet.Omdat er toevallig info achter je naam staat denk jij dat jij er veel van weet, maar jij doet niks anders dan koppieren en dan hier je info neer plakken grote jongen hoor.Maar let op mijn woorden nogmaals blijft deze groep vooruit word hayman beste rabo rond plaats 10,ze worden er afgereden zo simpel.Na de koers kom jij mij gelijk geven artje

• HP

Cani, Ga A.U.B terug naar fok of waar je vandaan komt, je denkt toch niet dat op deze manier er iemand serieus met je gaat praten?

Caramba, Haussler tegen de vlakte en weg uit de 1e groep

• Art

Hier ga ik niet eens meer op reageren.

• JAS

Hahaha Cani, jij kunt beter buiten gaan spelen ofzo :)

• Stephan

Nu Haussler in de 2e groep zit zal het wel snel bij elkaar komen. Alleen Columbia en Saxo zitten goed vooraan maar ze moeten werken tegen oa. Quick-Step, Silence en Cervelo.

Lijkt me dat Rabo in geen van beide groepen werk doet?

• cani

Dus jullie denken dat rabo goede zaken doet met deze b renners vooraan???

• Donder en Bliksem

Dodental tot nu toe: 2

Zwaargewonden: onbekend

Vanuit de auto volgen de instructies over de tactiek van de oorlogvoering.

De generaal praat op zijn manschappen in, via de oortjes krijgen de soldaten hun orders.

Welk leger wint vandaag ?

• paul

quote Stehpan: “Lijkt me dat Rabo in geen van beide groepen werk doet?”

Zonder ook maar iets gezien te hebben, heb ik het vermoeden dat Rabo in beide groepen werk doet …

• Jmonk

Brown en Leezer b-renners? Die jongens kunnen echt wel wat potten breken hoor!