Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gent - Wevelgem (UPT) (203km)

• Stephan

Ga buiten spelen.

• dj

> Hij ouder je wordt, hoe minder belangrijk Gent-Wevelgem wordt

Leuke steek onder water van Tommeke. Boonen en Cavendish proberen er een eeuwige tweestrijd a la Nadal-Federer van te maken.

• HP

Oh en nog iets, Art, ik waardeer je posts wel, het geeft achteraf een mooi overzicht van wat er in de koers gebeurt is.

• Kraus

Alsof die Kemmelberg hier zo zwaar is. Er zijn nog 32 km te rijden na de Kemmel. Tijd zat om terug te keren via Tankink, Hayman en Leezer. Prima renners. En ik zie niet in wie Brown absoluut niet aankan in een eventuele sprint. Boonen? Zal lastig worden, maar hij is niet meer het sprintkanon van weleer.

Bovendien worden niet alle namen genoemd. Het zou best kunnen dat er nog een andere Rabo in die eerste groep zit. Het lijkt mij namelijk ook voor de hand liggend dat ze zelf die waaier hebben opgezet.

• JasperK

''En gelijk heeft hij. Boonen heeft dit seizoen al zoveel grotere koersen als G-W gewonnen dat dit echt een training is.''

Oh, welke koersen mogen dat dan zijn? Het enige wat hij gewonnen heeft zijn Quatar en Kuurne, nou niet bepaald grotere koersen dan Gent - Wevelgem (of mis ik je ironie?)

• Art

Ach ik doe het graag hoor voor de mensen die het niet kunnen zien.

Voorsprong op de tweede groep teruggelopen naar 35". Derde groep wel nog steeds op anderhalve minuut.

• Donder en Bliksem

Er wordt jacht gemaakt op de eerste groep.

• Rudy Tek

Cani is een echte kenner, de halve rabo-ploeg zit in de 1e waaier, slechte zaak. Waarom wachten ze niet op Devolder en Cavendish?

Als Boonen trouwens echt lek reed in die eerste groep (wat ik hier lees) en vrij snel weer terug kwam is die heel goed.

• Art

En wij irriteren ons mateloos aan jou Cani. Wieberen als je niets beters te melden hebt.

• merijntje mortirolo

Lieve Art, het is 'wij ergeren ons mateloos aan jou' en 'jij irriteert ons mateloos'… :+ ;)

En ik onderschrijf dat van harte!