Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuelta Ciclista Al Pais Vasco (UPT) Etappe 3

• rustdag

Grote klasse van Gesink, met een goede tijdrit misschien wel derde in het eindklassement

• Stephan

Maar toch knap tempo blijven rijden. Hij werdt al vrij vroeg gelost door het groepje Cunego maar hij komt maar paar seconde achter Cunego binnen.

• HP

1 - Contador

2 - Evans 9"

3 - Samuel Sanchez

4 - Colom

5 - Cunego 28"

6 - Gesink 33"

Seconde erbij

• T-I

groepje met kessiakoff, kreuziger, moncoutie en nibali op 55 secs

• HP

7. LL Sanchez 36'

8. Kreuziger 55'

9. Kessiakoff

10. Nibali

11. Casar

12. Moncoutie

• Pebo

Echt heel ziek van Gesink!!

• Stephan

S. Sanchez zal zeker niet zoveel tijd verliezen op Gesink. Mischien is 4e wel mogelijk al staat LL Sanchez ook nog heel dichtbij.

• Massimo

Klasse van Luis Leon!

• Keuteberg

Top 3? Nee, dat gaat Gesink echt niet lukken. Top 5 zal al moeilijk zat zijn. Niet vergeten dat Cunego hier vorig jaar ook een excellente tijdrit reed en vierde werd, vóór Gesink. Samuel Sanchez kan dat ook, LL Sanchez is sowieso beter in een tijdrit. Nee, Top 3, dat lijkt me onrealistisch hoog gegrepen.

• JW

De prestatie van Gesink krijgt vooral reliëf als je ziet wat hier allemaal eraf wordt gereden. Ik had in dit veld Menchov er ook wel es bij willen zien. Als hij ongeveer niveau Evans heeft, kunnen ze het Contador nog aardig moeilijk gaan maken in de Tour.

Astana vond ik vandaag echt wel goed. Tempo gemaakt, de aanval gekozen, en eindelijk iemand (Horner) mee in de steun. Gaan m.i. vooruit.