Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beste Nederlander Parijs-Roubaix?

• -

TOM VEELERS !

• Sjors

Ik denk dat Maaskant sowieso wat beter is dan Langeveld. Gewoon qua talent.

Mijn keuze gaat uit naar Martijn Maaskant.

• Blueprint

Maaskant, omdat hij van onze twee toppers de fitste is en waarschijnlijk ook beter kan sprinten dan Langeveld.

• Volger

Johnny slaat Parijs-Roubaix over, volgens mij.

• Renmoor

Wat een speculatie !

Dat kan je pas zondag om een uur of half zes zeggen

Er kan zoveel fout in die koers gaan en je kan je o zo vroeg je bobijntje ( een term van de Belg ) leeg gereden hebben

• MWF

Wat kan dat nu schelen wie er beste Nederlander wordt; net zo belangrijk of onbelangrijk wie er beste Zwitser , Noor , Zweed , Fin ,Est , Wit-Rus, Kazak, Sloveen, Pool of Hongaar wordt.

Als de koers maar amusementswaarde heeft.

• Cyclad

Hoogerland rijdt Parijs-Rouibaix niet, hij geeft (terecht) de voorkeur aan de Gold Race.

Van Nederlandse zijde gaat Maaskant meedoen voor het podium (waarbij ik niet zegt dat het gaat lukken, maar hij is zonder twijfel één van de outsiders) en hetzelfde geldt voor Sebastian Langeveld, mits hersteld.

De overige Nederlanders zullen de top 10 niet gaan halen, al zit ik wel stiekem aan een scherpe rol voor Jens Mouris te denken.

• macb4

Goessinnen

• DutchSL

Koen de Kort, als hij eens pechvrij blijft, kan top 20 rijden :+

• Alpenroosjes

Langeveld zal zeker in de voorste regionen meedoen, echter waag ik te betwijfelen of Langeveld in staat is om een topuitslag te rijden (ook zonder lekke banden en valpartijen). Van Maaskant mag je zeker e.e.a. verwachten. Echter spelen de factoren geluk en pech over het algemeen een nadrukkelijke rol in deze wedstrijd, dus zondag om half 6 kan het als gevolg daarvan allemaal wel net andersom zijn uitgekomen.