Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beste Nederlander Parijs-Roubaix?

• Andre

Ik vertel het je zondagavond, goed?

• subcultuur3

volgens mij was maaskant eerste nederlander in vlaanderen

• merijntje mortirolo

Is het uiteindelijk toch nog goed gekomen met je topic. (Met hulp van de webmaster…)

Maaskant wordt tweede, achter Boonen, Langeveld eindigt rond plek zeven en Marc de Maar wordt zo ongeveer twaalfde, Huub Duyn wordt tweeëntwintigste…

(Doch, ik kan er naast zitten.)

Alsnog ben ik het met MWF eens:

als de koers maar amusementswaarde heeft, wie er wint kan me niet zo heel veel schelen.

• Andere Peter

Tuurlijk: Maaskant de meest te verwachten NL'er. Langeveld als-ie goed hersteld is. Ik heb het idee dat Rick Flens dit werk zo langzamerhand toch ook wel goed moet aankunnen, hoop dat hij rijdt. Ook van Posthuma heb ik het vermoeden dat hij (ooi) top-10 moet kunnen rijden in P-R, al is gebouwd op louter een onderbuikgevoel.

• merijntje mortirolo

Met alle respecten zonder kwade intenties hoor, maar ik hoop dat Rick een licht griepje krijgt en vervangen moet worden door my man Marc de Maar…

• FAN

Dan is Tom Stamsnijder toch beter in vorm merijntje !

• FAN

En hoop niet dat Rick griep krijgt,dat hoop je toch ook niet voor Marc als hij ergens moet fietsen?

• Goede Vrijdag

Ik bedoelde Milaan - Sanremo

Mijn fout, Mea Culpa….

• merijntje mortirolo

Nee natuurlijk niet, twas ook maar gekscherend… Edoch, jou ‘gekscherendheid’ uitleggen lijkt me lastiger dan een goudvis leren fietsen.

• FAN

Wist niet dat je daar niet tegen kon.