Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Peter Post en Jan Janssen in DWDD

• Ottie

Zometeen in DWDD Peter Post en Jan Janssen over Parijs - Roubaix.

• Marcoes

Bedankt voor de tip

• diravi

Tussen de oude beelden mocht Van Nieuwkerk gelukkig nog iets zeggen. Totaal respectloos.

• Sub Culture

Ik hoor meneer Janssen graag praten.

• Roomsausje Barap

Laat me raden hoe het ging:

MVN: “Peter Post, een goed ploegleider maar zeker niet mals op de fiets zelf?”

PP: “Nouja, ik heb toch…”

MVN: “Afijn. We kijken naar wat beelden.”

-beelden-

MVN: “Jan Janssen is hier vanavond ook bij ons. Nederlands eerste Tourwinnaar. Afijn. Wie gaat er zondag winnen? Nee, zullen we eerst nog even naar die onvergetelijke beelden kijken?”

-beelden-

MVN: “Tot slot heren, wie wint Parijs-Roubaix. Nee, nee, kom op. Een naam.”

JJ: “Boonen.”

PP: “Pozzato”

MVN: “Zondag, Parijs-Roubaix. Een applaus graag voor deze twee kampioenen.”

• Sub Culture

de (logische) vraag wie zondag zou gaan winnen werd niet eens gesteld.

en over de tourwinst van janssen werd er ook niet gesproken.

van nieuwkerk meende zelfs dat er geen nederlandse ronderenner in de wachtkamer zit die een rol van betekenis zou kunnen gaan spelen in de Tour, de man volgt het wielrennen duidelijk niet zo van nabij.

• Hincapia

Prachtig hoe Nico Dijkshoorn een ode aan beide gasten (en Mart Smeets…) bracht!

Mooi ook om te zien dat Peter Post er nog steeds hetzelfde uitziet als in 1964!

Laten we blij zijn dat er nog programma's op de NL TV zijn die tussen augustus en juni zulke wielerhelden uitnodigen!

• Blueprint

Eindelijk eens een voldoende voor Dijkshoorn, zou tijd worden ook.

• Herogewier

Wie zit er in de wachtkamer dan ? Of vind je dat Gesink al dusdanig is ontwikeld ondertussen dat hi voor tourwinst mee zou kunnen doen ? Daarvoor is het volgens mij echt nog veel te vroeg.

• Blueprint

Ik vond het wel opvallend dat Post en Jansen de namen van Mollema en Gesink lieten vallen als Nederlandse rondehoop, maar niet die van Thomas Dekker.