Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Peter Post en Jan Janssen in DWDD

• BURP

En daarom, ja daarom kijk ik niet meer naar de “zeer snel brabbelende, spijkers op laag water zoekende, in herhaling vallende” Matthijs van Nieuwkerk. oftwewel DWDD

geilende op zijn eigen gewouwel, gatverredamme.

Bah.

• BURP

Dekker is reeds door zichzelf afgeserveerdtdtttdt

Niet in het minste door zijn eigen arogantie. punt.

• Sub Culture

Neen maar ik acht Gesink wel in staat om straks in juli pakweg 8ste te worden ofzo in de Tour.

• Cecchini

Mannen van ver boven de 70 die hun haren nog verven. Van die dingen.

• Rudy Tek

Mart Smeets haalde die Dijkshoorn aan in een interview met de Sportweek. Dijkshoorn had hem uitgelachen of zo? Wat is daar gebeurt?

• Andere Peter

Rudy, kijk hier maar even:

http://www.youtube.com/watch?v=8viWh50u6XI

Ik ben liefhebber van Smeets en ik vind het een fenomenaal gedicht. Ik vind het een liefdevolle, eervolle parodie. Ik heb SW niet gelezen, dus ik begrijp niet zo goed welke tere plek Dijkshoorn hier geraakt heeft (sans rancune, Mart).

Misschien hebben enkele Vlaamse vrienden moeite met het format van DWDD. Het is een razendsnel magazine op zoek naar korte piekjes. Diravi, de beelden, het ritme van de show gaan daar altijd voor de gast en elke gast die daar aanschuift weet dat. Sub, de vraag wie er wint zou juist ongelooflijk oubollig zijn geweest. Smachten naar het gevoel van NL-succes is logischer om uit te buiten als je Post en Janssen aan tafel hebt. Van Nieuwkerk kent de NLers als Gesink heus wel. Maar hij maakt een programma voor - excusez - Mevouw van Zetten uit Tiel.

• G1ant

Mart Smeets liet in Sportweek (mooi interview, aanrader) zien hoe groot zijn ego is, en hoe snel dat gekrengt is.

Dijkshoorn is volgens Mart verschrikkelijk irritant. Hij dacht dat ie grappig was, maar dat was ie totaal niet volgens Mart. Hij was niet voor niets bij de Volkskrant ontslagen. Omdat ie niet grappig is, dus. Bob Spaak zei vroeger altijd al dat niet iedereen je fan kon zijn. Zoiets.

• robbie34

Nou ja ik heb ook zelden kunnen lachen of zelfs maar glimlachen om Dijkshoorn….maar zal ook wel aan mij liggen………….