Mijn gevoel zegt dat Vandevelde dit ritje gaat winnen. Gebaseerd op dat hem dat in Parijs Nice ook knap lukte, ze al een ruime voorsporong hebben en er voor zover ik weet weinig ploegen belang zullen hebben bij achtervolgen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk denk dat ik wel een reactie namens cani kan plaatsen:
Ik weet wel zeker dat ik er meer vanaf weet dan dat jij er van weet, vandervelde gaat hier niet winnen ,nee ik heb er geen verstand van kijk maar naar de koers ga jij ook nog wat leren ,luister volgende keer gelijk na mij koers. Ik irriteer me kapot aan jullie zijn zo dom, echt sukkels weet je.
Blijkbaar is dit het enige wat Vandevelde dit jaar kan. Raar, vorig jaar bijna op het Tourpodium, en dit jaar gewoon weer een tweederangsrenner die rijdt voor een dagzege.
Op grond van zijn Tourprestatie van vorig jaar had hij hier (en in andere koersen die hij reed) mee moeten doen voor het klassement !
Leuk HP, maar het gebruik van hoofdletters en leestekens verraad dat je niet de echte bent.
Wat Vandevelde betreft, wie zegt dat hij niet voor het tourpodium gaat? Wint dit jaar juist voor het eerst een fatsoenlijke koers.
Het valt mij juist altijd op dat die Tourpodiumkandidaten bijna nooit iets winnen terwijl ze toch heel veel in hun mars hebben.
Wat hebben bijvoorbeeld Evans, Andy Schleck, Vandevelde en Bernard Kohl samen nu gewonnen? Niet echt indrukwekkend.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?