Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sylvain Chavanel en P-R

• hinault

Zie dat sommigen in VSS PR SylvainChavanel naar voren schuiven.

Heeft die ooit PR gereden?Zo ja, wat waren zijn uitslagen?Zie hem eerlijk gezegd geen top 10 rijden.

• Art

In 2001 zat hij zelfs in de kopgroep, kan ik me herinneren.

• Art

Met kopgroep bedoel ik dus vroege ontsnapping. Toen o.a. met De Jongh en Voigt.

• Sub Culture

Heb hem ook niet in mijn vss gezet geloof ik.

Net als Pozzato overigens.

Ik denk dat beiden wel kasseien kunnen hebben, maar dat Parijs-Roubaix toch niet helemaal hun ding is en zij toch liever wat hellingen ook prefereren.

• Sweepah

mooi jaar was dat 2001, zucht

• Goozzer

Klopt, Art, hij reed daar toen een meer dan behoorlijke wedstrijd als jonge prof…

• hinault

Inderdaad, Pozzato zelfde geval.

• merijntje mortirolo

Zo kun je ook redeneren over Haussler natuurlijk:

vorig jaar 58ste, in 2007 niet gefinished, in 2006 73ste, in 2005 25ste (mijlenver achter Boonen en consorten…)

ik denk dat én Haussler én Chavanel prima kunnen winnen als de koers een beetje meezit, daar hebben resultaten uit het verleden minder mee te maken dan ploeggenoten uit het heden…

Parijs-Roubaix is de ultieme ‘ploegkoers’: sterke mannen uit sterke blokken maken de meeste kans om te winnen.

• Alwin

Het zou mooi zijn voor het wielrennen in Frankrijk als la Machine morgen wint.

• Jonge Garde

Chavanel heeft echt wel stappen gemaakt sinds vorig jaar en koerst nu wederom op allerlei terreinen heel erg sterk. De Ronde liegt niet, daarnaast hardrijder pur sang en voor eigen volk in de beste ploeg voor dit werk. Vandaar dus de keuze voor sternotering.