Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sylvain Chavanel en P-R

• Gratia Maria Margretha

La Machine, wat een ongelooflijke akelige bijnaam, klinkt als een robot die alles doet wat hem opgedragen word..

Ik prefereer Chava Mourali…

Groet

• Lucas

Zal best dat hij een kansje heeft, maar gezien het feit dat hij al aardig lang topvorm etaleert denk ik dat dit net een brug te ver is.

Daarbij, ik begrijp werkelijk niet, dat Chavanel zich niet op de Waalse klassiekers richt, daar zou hij m.i. meer kans maken op winst. En dan vooral vanwege het feit dat hij in die koersen kopman bij Quickstep zou zijn, i.t.t. de Vlaamse koersen, waar hij achter Devolder en Boonen pas de derde man is.

Wat dit (kwaliteiten) betreft is Chavanel trouwens een vergelijkbare renner als Gilbert.

• Blueprint

Chavanel rijdt de Vlaamse klassiekers, omdat die voor de sponsor veel belangrijker zijn. Ik zie hem daar ook meer in uitblinken dan in korte hellinkjes tegen punchers als Cunego en Valverde.

• Alwin

La Machine vind ik een prima bijnaam hoor.

Zoals ie in de tour een jagend peloton kilometerslang van zich af kon houden getuigt van grote klasse. Het is hoe je de naam zelf interpreteert…….

Jammer dat hij niet bij Rabobank zit.