Alice, stop eens met je persoonlijke aanvallen. Reageer op inhoud of reageer niet. De leegte van deze aanvallen is voldoende zelfvernietigend. Ik weersta graag de verleiding ze met een reactie van cachet te voorzien.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMediastrategie ?? Het zielig doen alsof de AFLD op alle mogelijke valse manieren zijn deelname wil verhinderen, waardoor de halve wielerwereld ging steigeren ?
Armstrong en Bruyneel hebben gewoon op een oerdomme en riskante manier met vuur gespeeld, en de AFLD is er - als een stier op een rode lap - blindelings in getuind.
Armstrong en Bruyneel kennen het dopingreglement beter dan de gemiddelde controleur. Ze weten exact wat wel of niet mag.Niemand denkt toch echt dat ze bij die 23 voorgaande controles eerste de UCI belden of die controleur wel echrt was ??
Het hele verhaal maakt overduidelijk dat ze bewust de AFLD even “op zijn nummer” wilden zetten. Waarna de AFLD dit eerst node leek te accepteren (het doel: verkrijging van de gegevens, was bereikt) maar bij nader inzien toch besloot de handschoen op te nemen, en te laten zien dat met de AFLD niet te spotten viel. (Waarschijnlijk had de AFLD in juni bekend gemaakt dat Armstrong een berisping kreeg o.i.d.. , een schorsing was normaliter gezien de aard van de overtreding niet aan de orde. ).
Een uitgelokt incident, dat volledig uit de klauw dreigde te lopen !
Daarom een bijzonder verstandige reactie van Prudhomme om nu gewoon op dit punt een helder standpunt in te nemen.
Nou, nou, beste Frans, ik weet van een hoop prikkers hier die ik persoonlijk ken, dat de irritatiegraad ten aanzien van jouw stukjes een héél stuk hoger ligt, dan die ten aanzien van de postings van AP.
Ik zou dus maar eens even het woord zelfrefectie in het woordenboek op gaan zoeken, dat kan geen kwaad.
Was geen fantastisch prikniveau wat Frans daar liet zien, maar om nou als Lucas in je argumentatie allerlei andere prikkers erbij te halen om je punt te maken is ook niet sterk.
Andere Peter heeft over het algemeen goed onderbouwde en uitgebalanceerde postings, niets op aan te merken. Zo nu en dan weet hij wel eens in herhaling te vallen; zo weet ik nu wel dat het zijn voorkeur heeft dat Armstrong meedoet aan de Tour om em te verliezen, mooi voor de historiek!
Maar goed, de beste man is een intensief prikker, onderwerpen worden zo nu en dan behoorlijk uitgekauwd…. het gevaar van herhaling ligt nogal op de loer!
Wat daar niet sterk aan is weet ik niet, het is gewoon een feit.
En ls je het over herhaling van zetten hebt, kan Alice.dsl er ook wat van:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=173&i=877618&t=877264
Dit soort mensen die herhaaldelijk zo reageren mogen wat mij betreft keihard afgestraft worden, met dezelfde middelen desnoods.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?