Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Preudhomme verwacht Lance aan de start

• Joop

Dank je, jij ook.

• Sub Culture

Hé Lucas, je buitenproportionele fixatie tov mijn persoontje hier mag zo stilaan gaan ophouden hoor.

• Lucas

Buitenproportionele fixatie..

Dat lijkt me iets teveel eer voor jou.

• Andere Peter

Raleigh, je kritiek is beleefd, goed onderbouwd en op de inhoud gericht. Ik val inderdaad wel eens in herhaling, soms ook omdat bepaalde onderwerpen hier regelmatig een nieuw topic krijgen. Ik onderschat dan wel eens, dat best veel mensen zoiets niet voor de eerste keer lezen.

• De Mens Andere Peter

Ik registreer dat je gas terugneemt en dat vind ik prima. ‘Shake hands?’ Okee. Maar eerlijk gezegd: dit soort toestandjes heb ik al vaker met je meegemaakt en het herhaalde shake-hands-gevoel na afloop wordt dan toch helaas steeds oppervlakkiger.

Stop eens met onderscheid maken tussen ‘De Prikker’ en ‘De Mens’. Zo'n onderscheid is meestal vrij zwak, maar is al helemaal zinloos als je ‘De Mens achter de Prikker’ niet kent. Het is tekenend voor je ‘op de man’ spelen.

Nog iets: ik kom vaak als laatste langs bij een topic. Door mijn werk prik ik vaak 's nachts pas op onderwerpen die gedurende de dag speelden. Als je in een topic met 83 berichten nummer 83 bent en de volgende dag zie je dat daarna niemand meer reageerde, dan bekruipt je wel eens het gevoel dat niemand dat 83e berichtje las. Dus ontstaat er bij mij, wellicht ten onrechte, de behoefte om dat te herhalen in een volgend aanverwant topic.

• Ron Brandsteder

Waar blijft de reactie van de kaasploeg?

• Ab Kaashoek

zullen we gaan slapen schatjes?

• Nederlandsche Wielerhooligan

Ik kan het laatste ei maar niet vinden. Na 16 rookpauzes, 3 prikpagina-updates en 5 kopjes Roomse koffie ben ik er slechts in geslaagd 22 van de, door de loeder-overste van onze rokerskathedraal in Sint-Oedenrode-Zuid, 23 verstopte albatroseieren te lokaliseren.

Na een intense scheldkannonade, een salvo minder vleiende kwalificaties voor die takkentrol die de eieren lijkt te hebben uitgepoept zonder een hersencel te gebruiken -en vind ze dan maar eens!-, maande ze me net tot rust en vertelde nog eens het verhaal van Zusje Spijkergat; het hele eieren eten.

"Een langharige, sandalendragende, palmboomserene -dus zeg maar-, hippie uit de jaren 0 met zijn Hans Klok-achtige performances na een huldiging door de stad, glansrijk het Nationale Kampioenschap Levende Standbeelden won en als lauwerkrans op zijn werk besloot drie dagen lang met zijn ma in een grot eieren te bevlekken.

Deze ontvangenis zou voor de kipkiemen een verfrissende werking hebben, namelijk een omgekeerd evenredige aan zijn moeders eigen ervaringen, teneinde zo het door Zusje Spijkergat meest gehate dier (“die kutbeesten kraaien @!#$ nog sneller drie keer dan dat er iets goeds kan gebeuren”) van deze aardbodem af te wippen.

De uitkomst is bekend. Dagen lang kwakten ze menig ei vol, maar geen kuiken verdween. Jezus begraafde daarop alle eieren diep in de tuin maar niets bevroedende kinderen uit de buurt vonden er een en stopte niet voordat ze het idee hadden dat ze de was hadden gedaan.

Zusje was niet bepaald in de wolken, toen hij dit hoorde tijdens een persconferentie van zijn illusionistengenootschap. Hij bedrenkte zichzelf pardoes met de voor een kwart leeggedronken fles groene fee en zette zichzelf via een pretsigaret in vuur en vlam."

'Moeten we geen dan kippeneieren zoeken?', was mijn enige vraag nadat ik mij uit haar schoot zette, om het verhaal in beffende modus beter te kunnen hebben aangehoord. Ze lachte hartstochtelijk en na haar dijen op mijn oren te hebben gelegd zei ze: “Je hebt de laatste bijna en dan zien we volgend jaar wel weer verder.”

• Bertrand Patikaaj

Wat een bizarre droom moet dat geweest zijn.