Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Johan Vansummeren

• Olano

Naar QS moet hij al helemaal niet overstappen als hij denkt meer uit zijn carriere te halen. En zeker niet als hij kopman wil zijn in de afgelopen klassiekers. Bij QS komen eerst Boonen, Devolder en Chavanel. Misschien moeten ze bij Lotto eens kijken of Hoste wel zo'n terechte kopman is. Hij eist deze nou al paar jaar op, maar wees eerlijk: wat heeft hij nou werkelijk gepresteerd? Tuurlijk, genoeg top10 klasseringen, maar die echte grote prijs heeft hij nog niet binnengehaald. Maar volgens mij hebben ze bij Lotto momenteel wel meer van dit soort problemen. Of zou het echt de enige ploeg zijn die volledig clean rond rijdt, zoals gisteren tussen neus en lopen bij of Kanvas of NOS werd gesuggereerd als verklaring voor het tegenvallende rijden?

• gerd

Even herhalen wat ik in het andere topic vertelde.

Vansummeren is wellicht mijn lievelingsrenner.

Ik denk dat Massimo gelijk heeft: Jehan kan van alles behoorlijk wat, maar net niet genoeg om een winnaar te zijn.Ik zie hem op een goede dag in staat om een rit te winnen in de laatste week van de Tour als hij in de juiste ontsnapping zit. Ik vrees echter dat een klassieker winnen net iets te hoog gegrepen, is voor Jehan…daarvoor zit zijn onstuimig temperament hen tegen. Maar dat is dan weer de reden waarom hij één van mijn lievelingsrenners is.

Vansummeren is vrijwel het hele jaar steengoed en ook dat dwingt bij mij respect af, maar ookdat is de reden waarom hij nooit een winnaar zal worden. Het is mogelijk dat verkassen naar een andre ploeg Van Summeren als renner zou vooruit helpen, maar om één of andere redenen denk ik dat niet.

Wat wel mogelijk is, is dat hij zou trekken naar teams als Saxo, Columbia of Astana en daar één van de meest gewaardeerde luitenanten van het peloton wordt.

Maar ik zal de eerste zijn om geweldig te juichem mocht Jehan de Amstel of L-B-L zou kunnen winnen…

• de tuinman

wat moet Laurent Lefevre nou met Vansummeren?

• Jan Janssen

Van Dummeren? Weer zo'n Vlaamse boerenpipo

• Johan Vansummeren

Zoals iemand hier correct heeft aangehaald heb ik het probleem dat ik overal wel ergens god in ben, maar nergens helemaal in uitblink. Na 6 jaar prof ben ik er nog altijd niet over uit. Ik dacht altijd dat ik iemand voor de Ardenneklassiekers zou gaan worden, ik heb ook een behoorlijke tijdrit en in een goeie dag kan ik behoorlijk cols verteren.

Daarom is het voor mijn ploegleiding ook niet altijd evident om me al dan niet als kopman uit te spelen of me op z'n minst een vrije rol te geven. Ik heb gisteren wel ondervonden dat Parijs-Roubaix mij blijkbaar zeer goed ligt, dat had ik als jeugdrenner eigenlijk nooit kunnen vermoeden. Het kan soms raar lopen in een carrière.

Vriendelijke groet.

Summie

• Sub Culture

met god zal je wel ‘goed’ bedoelen, veronderstel ik ;-)

• Cyrille Van Hauwaert

Onze Vlaamse vrienden gebruiken liever god dan goed. Het is dan ook een geloof bij jullie. Niks mis mee overigens.

Of zou het een ‘Freudiaanse verspreking’ zijn?

• JJMancebo

Mijn complimenten om hier zelf commentaar op te geven :)

• truus

johan is zeker beter dan hoste dat is alleen maar een zeurpiet en gewoon altijd een tikkie minder dan de echte toppers

• Boris de Löwikfan

Haal er @!#$ uit wat erin zit Johan, je hoeft geen afmaker te zijn om het kopmanschap te dragen, als je maar de beste van je team bent en dat heb je al vaker bewezen in verschillende soorten koersen.

Heb, zoals vele hier, het idee dat ze je bij Lotto vaak zwaar onderschatten, trek je bek open en laat ze zien wat je allemaal kan!

Je kunt later beter spijt krijgen omdat je hebt gefaald, dan spijt krijgen omdat je nooit de kans hebt gekregen/genomen om te falen.

Groet