Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Johan Vansummeren

• Nederlandsche Wielerhooligan

Gutteguttegut. Ik mag Vansummeren graag zien. Graag zie ik hem dan ook, gelijk Gerd. Hij is een coureur. Een trekpop met snit.

Toch moet men de rol in een finale van een Parijs-Roubaix niet overschatten. Daar treden marginale spelers van het internationale wielertoneel op en komen altijd wel wat figuren boven drijven die je de rest van het jaar niet ziet.

Jehan won dat Poolse circus. Dat was mooi.

Graag schuif ook ik aan voor een trapeze-act in de Gold Race of Luik, maar ik denk dat ik ook van Jehan kan genieten als berijder van olifanten.

• gerd

In de Belgische kranten zegt Jehan over Roubaix dat hij niet dacht dat hij nog een beslissende rol kon spelen op het moment dat hij viel.

Hij vertelde er bij dat Hoste wel degelijk beter was dan hij…hiermee toont Summie dat hij niet alleen een aantrekkelijk renners is, maar ook een (figuurlijk) groot mens.

In De Morgen stond dan weer een stukje met Roger De Vlaeminck waarin die dezelfde mening toegedaan was als ik: Hoste moet niet janken, als hij echt goed is dan ontwijkt hij Flecha of zit hij daar niet…Flecha had namelijk net gedemarreerd en dan moet je kunnen inschatten dat die minstens even kapot zit…

• lanax

ik weet niet wie zich uit geeft voor johan maar het bericht hierboven onder de naam summie is niet van de echte vansummeren. Het is maar dat jullie het weten. er zijn zieke mensen op deze wereld, helaas

• Boris de Löwikfan

Je hoeft echt geen zieke geest te hebben om je voor iemand anders uit te geven, gewoon een verschil in een opvatting over humor.

Maaruh, hoe weet jij dat dat de echte niet is?

Groet