Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

44e Amstel Gold Race

• Massimo

Als ik het voor het zeggen had……

• Rick

Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij Moerenhout z'n plaats inneemt.

• Goozzer

:D

Speciaal voor jou, daarom, Massimo…

http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-503852/category/sport/

Kippenvel, dat zo'n kerel zo geëmotioneerd kan zijn vanwege een kasseikoers…

• Goozzer

Posthuma leek in Roubaix een beetje aan het einde van zijn latijn, dus dat zou op zich niet heel vreemd zijn…

• Twentse Bram

Uitslag 2008 (1 t/m 30)

1 CUNEGO,

2 SCHLECK, Frank

3 VALVERDE 0:02

4 REBELLIN

5 DEKKER 0:06

6 PFANNBERGER 0:14

7 IVANOV 0:18

8 RODRIGUEZ 0:23

9 KROON 0:27

10 PINEAU 0:45

11 WEGMANN

12 GERRANS

13 NOCENTINI

14 VAUGRENARD 0:51

15 SCHUMACHER

16 CARLSTRÖM

17 VAN SUMMEREN 0:56

18 ELMIGER

19 FREIRE

20 KIRCHEN 1:00

21 GESINK 1:19

22 CASAR 1:27

23 ZABEL

24 DEL NERO MONTES

25 LLOYD

26 BOTCHAROV 1:36

27 TANKINK 1:47

28 SCHEIRLINCKX 1:55

29 GILBERT

30 VOECKLER

• gerd

Nou dan zie ik daar op de 11de plaats Gerrans staan en denk ik ook terug aan zijn ritoverwinning in de Tour…die man deed het zeer goed vorig jaar.

Ik dacht Van Summeren al op te geven voor Amstel gezien zijn berenwerk in Roubaix, maar vorig jaar was hij ook goed in beide wedstrijden…toch wel knap hoor. Dit illustreert dat Jehan in alles zeer goed is, maar nooit top.

Ik zou het toch wel leuk vinden mocht die nu eens een grote wedstrijd kunnen winnen.

• T-I

Toch leuk om te zien dat in deze koers quickstep bijna 0 inbreng heeft

• T-I

Wanneer gaat deze koers nou eens echt horen tot het ardense DRIEluik. Nu nog steeds wordt verwezen naar het tweeluik (WP en LBL), maar de AGR heeft toch intussen dezelfde status als WP volgens mij

• krabber

Doet Devolder ook mee? Vond hem wel erg sterk in Vlaanderen.

• Goozzer

Devolder was natuurlijk heel goed in Vlaanderen, maar dat moet niet overdreven worden. Achter hem kwam de koers nooit écht los, waardoor hij vrij onbedreigd naar de zege kon rijden…