Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

44e Amstel Gold Race

• Proost!

Ja natuurlijk, ze hebben hem gewoon laten winnen.

• arend appelberg

ik zou eerder rekenen op uran. die heeft een vrije rol zondag

• Jeffrey

Hoe zit het met Thomas Dekker? Zien wij die ook in de Goldrace?

• arend appelberg

duque's motor is te klein voor grote klassiekers

• hinault

Hij staat niet op de deelnemerslijst.

• Goozzer

Zeg ik dat dan? Maar het moge toch duidelijk zijn dat de (andere) toppers nooit tot volle explosie zijn overgaan. Wat logisch is, want niemand gaat Boonen terug voorin brengen (dat is het ene kwaad inruilen voor het anderen) waardoor de koers gewoon op slot zat en Devolder optimaal kon profiteren. Maar je moet het natuurlijk wel allemaal nog doen…

Maar het verschil tussen de manier waarop Boonen won en waarop Devolder won moge toch duidelijk zijn. Boonen maakte iedereen kapot, man tegen man. Devolder kon vooral ook profiteren van het ploegenspel…

• Twentse Bram

Volgens mij start Thomas Dekker zondag gewoon. Of hij een rol van betekenis kan spelen is vraag twee.

• krabber

niet mee eens. Achter Devolder zat iedereen nog op de fiets maar kon gewoon niet bij hem komen/met hem mee.

Boonen won erg knap maar reed weg op een moment dat bijna alle favorieten op de keien lag..

• Pol

Kroon winnen…? Laat me niet lachen!

• Goozzer

De wereldtopper Van Hecke en de half moe gestreden Quinziato en Chavanel, bedoel je? Om nog maar te zwijgen over het feit dat die drie wellicht weer naar hem toe waren gereden als Chavanel niet bij Devolder in de ploeg zou hebben gezeten…