Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Scheldeprijs (1.HC)

• Goozzer

Aangezien er sprake was van een bocht, was rechdoor fietsen wellicht niet de beste optie… :+

• Thin

Het was inderdaad Mc Ewen die zich in een gaatje wou wurmen waar hij niet door kon. Deze brokkenpiloot kan beter stoppen.

• Cyclad

Probeer jij de beelden nog eens terug te kijken, Thin. McEwen treft in 't geheel geen blaam. Eigenlijk niemand, gewoon een bedrijfsongeval.

• DutchSL

Ik zie toch graag dat deze koers van positie op de kalender wisselt met de Brabantse Pijl of Hel van het Mergelland ofzo (al geven die ook niet graag een positie in het weekend op).

Nu zit niemand echt nog te wachten op dit ‘nakomertje’ van het Vlaams seizoen.

• Boris de Löwikfan

Roy Sentjes had hier zeker gewonnen als die valpartij er niet was geweest.

• Cyclad

Wie is Roy Sentjes?

• Boris de Löwikfan

Een vriend van mij die aan schermen doet.

Zijn vriendin viel van schrik van de tribune toen hij een riposte wist te ontwijken, maar daardoor zijn degen liet vallen maar in een actie reactie meteen weer wist te vangen. Toen had zijn tegenstander echter het punt al gemaakt waardoor Roy Sentjes niet wist te winnen.

Sorry, verkeerde forum, nogmaals mijn excuus. Heb zelf ook altijd zo'n hekel aan forumvervuiling dus…zo….doende

Groet

• Boris de Löwikfan

Roy Sentjens had hier zeker gewonnen als die valpartij er niet was geweest.

• Cyclad

Zo ken ik je weer! :D

• Mazter

Opmerkelijke poster trouwens. Boonen in juichpositie terwijl Cavendish in een positie zit die bijna suggereert dat hij net van Boonen verloor. Als ik Cavendish was zou ik mijn bedenkingen hebben bij zo'n poster