Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Presidential Cycling Tour (2.1) Etappe 4

• Jos K

Garcia Dapena erbij, ook Loosli van Lampre. 2 man van CSF waaronder Finetto. Waarschijnlijk Seeldrayers. Helaas geen Rabo renner te zien

• Jos K

De koplopers zitten inmiddels in de afdaling. Voorsprong teruggelopen naar 58 seconden.

• merijntje mortirolo

Super! Kom op David! (Loosli, dus hè, niet die achterlijke Spanjool. ;))

Dank voor het updaten, Jos, hier doet geen enkele stream het vooralsnog (ook omdat ik geen zin heb me te registreren…)

• Jos K

Er worden 9 achtervolgers gemeld. Vraag is of ze weg gaan blijven uit het peloton nu de weg weer vlakker word en zelfs naar beneden gaat.

• Jos K

Achtervolgers.

Malacarne

Finetto

Savini

Loosli

Garcia Dapena

en nog een paar maar geen idee wie dat zijn.

• Jos K

Koplopers hebben nog maar 33 seconden op de achtervolgers. Peloton volgt op 1.12. Het ziet ernaar uit dat de achtervolgers wel gaan aansluiten. Ook wordt Fothen gemeld in de achtervolgende groep

• Jos K

De weg is droog geworden en er schijnt inmiddels een heerlijk Turks zonnetje. Alleen jammer voor de Turken dat er niemand van de nationale ploeg bij de eerste 50 van de koers rijdt.

• Massimo

Iedere keer als ik de naam Malacarne lees krijg ik steeds minder zin in een hamburger.

• Jos K

Janek Tombak laat zijn fiets servicen met 3/4 bus smeerolie. Weer een extra gat in de ozonlaag door deze actie

• Jos K

Cheula wijst zijn andere medevluchters op het feit dat ze zo worden ingehaald en dat ze misschien wat krachten moeten sparen om nog aan te pikken. Kaisen geeft een solide indruk