Wat denk jezelf met een afstand van 3,1 kilometer..? ;-)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDe mooiste Tour de Romandie van de laatste jaren is de versie die Botero won in 2005. Twee mooie ritten met aankomst bergop, gewonnen door de jonkies Cunego en Contador.
De rit die Cunego won was ook een heel stuk zwaarder dan die veredelde middengebergte ritten van de laatste paar jaar, waar ze er ook nog maar één van in stopten (nu zelfs geen enkele!). Die traditionele tijdrit in Lausanne zit er sinds vorig jaar ook niet meer in, heel jammer. Nu zelfs een ploegentijdrit, als er iets is in het wielrennen waar ik een hekel aan heb dan zijn het wel ploegentijdritten, iets oneerlijkers bestaat er niet. Als je wilt voorkomen dat de beste renner je ronde wint is een TTT de beste manier.
Aha, ik zie de volgende ploeg staan voor Rabo,
RABOBANK
CLEMENT Stef Netherlands
DE GROOT Bram Netherlands
KOZONTCHUK DmitrIy Russia
MENCHOV Denis Russia
MOLLEMA Bauke Netherlands
REUS Kai Netherlands
STAMSNIJDER Tom Netherlands
TEN DAM Laurens Netherlands
Waarbij Mollema al zeker niet start. Geen hele slechte ploeg voor de ploegentijdrit, denk ik. Silence met o.a. Evans, Dekker, Van den Broeck en Columbia met o.a. Boasson Hagen, Cavendish, Martin en Pinotti wel heel sterk, zo te zien.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?