Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hamilton alweer positief?

• JW

M.i. nog altijd terecht. Het ging om geruchten, zonder bronvermelding.

• diravi

antidepressivum… daar gá je van!

“Dit aanvechten heeft geen zin” = “Het leven heeft geen zin”

Hou hem maar in de gaten, onze Tyler.

• JW

Hoe je het wendt of keert, 't is ook niet best voor het imago van de ploeg (wat toch al niet geweldig was).

Je zou verwachten dat iemand die ééns is betrapt geen tweede keer het risico neemt. Nee dus.

• diravi

Nou nou JW, gewaagde conclusie zeg.

• Frankie

Update (sporza):

“Ik moet iets doen aan mijn ziekte”Hamilton heeft al meer uitleg gegeven over de situatie. “Ik heb een verkeerde beslissing genomen”, zegt de Amerikaan.

Hamilton zegt dat hij al een hele tijd met een depressie worstelt, als gevolg van een scheiding en de borstkanker van zijn moeder. Hij wist bovendien dat z'n medicijn een verboden substantie bevatte. “Ik besloot het risico te nemen. Ik nam het op zaterdag en zondag en maandag stond de controleur voor de deur.”

“Een mens maakt fouten en ik zal de gevolgen niet uit de weg gaan. Wielrennen is maar een sport, mijn ziekte is veel belangrijker. Ik moet er wat aan doen.”

• Massimo

Heel triest voor Hamilton zeker, maar waarom vraagt hij dan geen attest aan? Ga je uberhaupt van anti-depressiva harder fietsen?

• Djenghis

Met alle respect, JW, maar dat is toch vrij naïef gedacht hoor…

• Lucas

Hoezo, hij geeft het toch toe..?

• Lucas

Laten we niet vergeten dat doping ook een verslavende werking heeft, JW..

• Massimo

Ja, maar nu gooit hij het weer op anti-depressiva. Ik kan me geen stofje voorstellen dat daar inzit waar je harder van zou gaan fietsen. Maar je mag me verbeteren.