Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hamilton alweer positief?

• Massimo

Hmmm, ok, ik dacht dat serotonine alles deed, en dat de rest van wat er in die pillen zit meer rustgevend is. Maar als ik het dus goed begrijp krijgen depressiepatienten steroiden binnen en staat het middel daarom op de dopinglijst (?).

• Blueprint

Ik weet niet of alle anti-depressiva steroïden bevatten. Ik weet wel dat veel van die middelen bepaalde stoffen bevatten die je als sporter niet mag gebruiken, zouden natuurlijk best die steroïden kunnen zijn.

• Andere Peter

Volger werd niet afgezeken. JW, Lucas en anderen wezen erop dat er geen feit bekend was en dat zo'n gerucht bronvermelding vereist. Dat deden zij terecht.

• Andere Peter

Ja, dat lijkt mij onder omstandigheden heel goed mogelijk.

• Andere Peter

Bartje, wat een treurigheid. Hoe kun je nu iemand met zo'n bewezen strafblad als Hamilton meer medeleven geven dan de bewijsloos en anoniem beschuldige Oostenrijkse klanten?

Staat nu ergens dat Hamilton anti-depressiva nam tegen een depressie? Merkwaardig dat sommigen hier Hamilton verdedigen als ‘zieke’. Als hij aan de anti-depressiva zat wegens depressiviteit, wat inderdaad verschrikkelijk is, dan stond hij nog voor de keus: ermee fietsen of niet. En hij was al dubbel gewaarschuwd!

Ach, hij zal nu wel snel ploegleider worden bij RR ofzo.

• diravi

Wiskundelerarenmentaliteit. Te vergelijken met de trauma's die ik in mijn schooltijd opliep. De uitkomst van een berekening was niet genoeg, de lange berekeningsweg zelf moest ook uit de doeken.

• diravi

Hè bah Peter, wat een fascistische post.

• De Kaasploeg

Treurig verhaal die Hamilton. Zit een goeie biografie in.

• Jozef

lekker

• merijntje mortirolo

ik zou dan juist eerder zeggen negeer hem maar een tijdje…

:+