Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kunnen ze bij de Gelderlander in de toekomst kijken??

• Cleemputte

Mooi van deze Peter dat hij nog eens alles op de course wil zetten. Ken hem al vanaf dat hij als juniorke hier bij ons kwam rijden. Wat betreft loopbaanplanning en bijbehorende karaktuele kenmerken zie ik wel wat overeenkomsten met zijn gouwgenoot Hoogerland, hopelijk bakt hij er ook nog zoeits moois van.

• scribent

Mijn fout, als auteur van dat stukkie.

Heel simpel: ik had de AGR voor nepfietsers gereden, was aardig aan gort en werd in de auto op weg naar huis gebeld door Gert Jakobs. Vervolgens heb ik direct vanuit de auto dat stukje getikt en doorgestuurd met mijn moegefietste hoofd.

Volledig mijn fout, een uurtje later drong het langzaam tot me door en is het hersteld, alleen de plaats (Bergum) kon technisch niet worden vervangen.

Wij kijken niet in de toekomst, proiberen alleen snel (ook op vrije dagen) te reageren en nieuws op onze site te zetten. Dan gaat er wel eens wat mis. Maar heel simpel: mijn fout dus.

Ron