Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Amstel Gold Race (UPT)

• Pyama

Diravi je leest vast met alle berichten nog ingeklapt of niet? Dat vind ik sowieso irritant. Op mijn muis zit zo'n mooi scrollwiel, je drukt hem 2 seconden in en klaar :)

Het is trouwens vnl. de startlijst die het zo'n eind maakt, maar als ie er nu niet in staat wordt ie later altijd wel geplaatst.

En wat betreft de namen: het gaat mij meer om het deelnemersveld enigszins in beel te brengen, waar ik zelf altijd naar kijk is welke namen er aan de start staan waar je iets van kan verwachten, of gewoon grootheden a la Sastre. En soms kijk je weleens over iemand heen. Nibali verwacht ik wel een aanval van, SylCha waarschijnlijk niet.

• Alpenroosjes

We hebben dat gure voorjaarsweer gehad. De kou en regen zijn geweest en de zonneschijn wacht. De kinderkopjes zijn weer opgeborgen.

En Chavanel gaat weer in winterslaap, muv 1 dagje in de Tour dat nog eens wakker wordt…

• Koos

Hoelaat begint het op TV vandaag ??

• Cyclad

Website Amstel ligt eruit. Nu al overbelast wellicht?

• Cyclad

Alternatieve ticker: http://www.sporza.be/cm/lmc/wielrennen/voorjaar/Comp_AmstelGoldRace

• steven

Op nos.nl kun je een liveticker vinden, maar dan kom je op een heel andere site uit :D

• Cyclad

5 koplopers (nog geen namen bekend, wel de ploegen: Skil, Milram, Katusha, Bouygues en Diquigiovanni).

Voosprong 45 seconden op Borut Bozic (Vacansoleil) en 11 minuten op het peloton.

• Flandrien

Hoe laat begint de NOS stream met uitzenden?

• diravi

Die Katusha zal wel Brutt zijn.

• Cyclad

Borut Bozic sluit aan bij de 5, van wie gek genoeg de namen nog onbekend zijn.

Voorsprong op het peloton: 10 minuten. Het peloton wordt gemend door Caisse d'Epargne.