Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Skil AGR: wie naar de tour

• Theo volger

Toen bekend werd dat Skil naar de tour mag werden meteen namen als Rooyakkers, Eltink en de Kort genoemd.

Dan zou je deze toch ook in een wedstrijd als de AGR goed mee moeten zien doen. Behalve de parkeeractie van de Kort heb ik ze niet langs zien komen. Wellicht dat Theo zijn klimmersbenen komende week kan laten zien…

• Leon

Laat Skil z'n spurters Veelers en van Hummel maar meenemen als Nederlanders, en de rest opvullen met hun 4 sterke Fransen, Wagner en Geschke en een publicitaire Chinees.

(wat jammer toch dat de keus is gevallen op Skil en niet op het veel sterkere Vacansoleil)

• FAN

Wat hebben die nou echt meer laten zien dan SKIL SHIMANO.

Sorie ik ben fan van Veelers en Timmer !!!

• Koos

Hivert

Hupont

Lemoine

x (fransman) of Wagner

Beppu of een Chinees

de Kort

Timmer (aanval verzekerd)

Veelers of van Hummel voor de sprints

Eltink (ervaring) of Rooyakkers

• Sub Culture

Je kan met deze ploeg gewoon geen Tourwaardige ploeg samenstellen.

Heb deze jongens dit seizoen nog niks noemenswaardig zien presteren.

Hebben ze überhaupt al wat gewonnen dit seizoen?

• -

zeur toch niet zo, wacht eerst maar is af.

Meneer veelers zal ons verassen!;)

• Goozzer

Thja, wat is tourwaardig?

Ik ben er van overtuigd dat ze straks iemand in de top 30 van het AK hebben en zich minimaal een paar keer hebben laten zien in een ontsnapping o.i.d. Dat lijkt me voldoende, voor de pelotonvulling die 80% van het peloton sowieso al is…

• Djenghis

Hoewel ik me meestal kapot erger op je overduidelijk anti-Nederlandse posts, moet ik je dit keer helaas gelijk geven…

• Ron Brandsteder

Eltink moets er vandaag gewoon af! Ik zag hem met een groepje afsteken. In een koers als de Amstel mag je een Eltink toch wel verwachten lijkt me!

• Sergeant Hulka

Als je zo gaat redeneren heeft Silence ook niets in de Tour te zoeken: deze week pas de 2de zege behaald dit seizoen.