Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Skil AGR: wie naar de tour

• Blueprint

Ach, veel zwakker dan Bouygues, Cofidis en Agritubel zijn ze nou ook weer niet.

• Boris de Löwikfan

Jazekerwel Blueprint….

Ze zijn beduidend veel zwakker dan Bouygues (Trofimov, Fedrigo en Voeckler) en Cofidis (Moncoutie, Duque en Pauriol).

Skil heeft Hivert en Lemoine die misschien iets in een klassement kunnen klaarspelen maar hun beste sprinters zijn m.i echt niet beter dan Ravard, Feillu en Ista van Agritubel.

Agritubel daarentegen heeft volgens mij niemand die iets kan doen in het klassement.

Skil in de Tour, ik ben er blij mee maar snap er nog steeds geen snars van.

Groet

• Rick

Inderdaad leuk dat er weer eens twee Nederlandse ploegen in de Tour te zien zullen zijn, maar ik vind ook dat Skil-Shimano te licht is als ploeg. Alleen Hivert is in potentie een redelijk klassementsrenner. Ik vrees dat Van Hummel en Veelers (nog) tekort komen in de massasprints.

• Andere Peter

Ik vrees inderdaad dat Veelers en Van Hummel in de sprints niets te zoeken hebben. Het lijkt mij verstandiger om in te zetten op aanvallers, dat zal ook de Tourbazen charmeren, meer dan een 9e plaats van Van hummel in een enkel sprintje.

Hivert

Lemoine

Hupond

Beppu (publiciteit verzekerd)

Eltink

Rooijakkers

De Kort

Timmer

+1 uit Goesinnen, Wagner, Deroo, Houanard en ach noem ze allemaal maar op.

Kan toch wel een geinig aanvalsploegje worden voor de veel ritten. Geen enkele andere ploeg kan zich veroorloven om met 9 man te pogen in ontsnappingen te zitten.

• Lampekap

Zo , we zijn weer uitgezeverd !

• en

Waar heeft De Kort volgens jou zijn plek aan verdiend?