Hij klopt op soortgelijke aankomsten toch de totale wereldtop, incl. de laatste winnaars van de Waalse Pijl.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIn theorie is hij daar m.i. sowieso áltijd bij de te kloppen mannen. Fysiek gezien is Gesink superieur aan bijna alle renners in het peloton. De wedstrijd die zich bij uitstek leent om dat te laten zien is de Waalse Pijl. Op de Muur van Huy zal hij ongetwijfeld boven komen drijven en winnen zal hij daar ongetwijfeld eens doen. Ik sluit zeker niet uit dat het dit jaar al zover zal zijn. Op basis van vorig jaar, toen hij reeds 4e werd, met een nog iets betere Gesink dit jaar, en een wat mindere concurrentie… je durft het haast niet uit te spreken…
Klopt Goozzer, maar niet voor de W-P, die koers is voor hem gemaakt. Qua afstand niet zo zwaar als de meeste klassiekers en een tamelijk voorspelbare aanloop. Met een pelotonnetje of 50 de Muur van Hoey op sprinten.
Vergelijkbaar met sommige etappes in de Giro en de T-A. daar heeft hij zijn waarde al bewezen.
Zou best kunnen maar hij mag van mij stoppen te koersen gelijk een junior, verdoemme in een finale rijdde OP ‘n wiel en niet standaard 5 meter dr’achter. Bij deze nodig ik Robert uit in mei eens wat trainingskes achter de derny te komen volgen.
Verder mag het wat klender en explosiever, vooralsnog zie ik een Weening look-alike stoempen (met wellicht wat meer potentie).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?