Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

beste 1ste jaars belofte

• Michel

Ik vind van Geffen, Oekeloen, Commandeur en Koning de grote tegenvallers tot nu toe.

Dat er een 1e jaars echt goed rijdt? Ik heb wel eens eerstejaars overtuigender zien rijden dan dit jaar.

• objectief

Neutraal gezien komt Wesley de meeste eer toe.De zwaarste wedstrijden

met prima uitslagen.Een straatvechtertje met ballen.Altijd al een goede renner geweest,ook bij de jeugd in het veld.Ik mist nog wel een naam,Maurits Lammertink

Ook een doordouwer,die kan klimmen en in het veld ook uit de voeten kan.

De rabo boy"s Jasper,Mats en Nick zullen dit jaar best nog wel wat laten zien,

hoop ik,en vergeet Wippert niet.De andere jongens moeten rustig doorgroeien,

en heel blijven.Maar ook scherp blijven, want er komt goede jeugd aan,en bij de A ama heb ik ook leuke dingen gezien.

• Ule

weer zon topic waar je je eigen naam wilt horen…. kansloos, hier zou een ban op moeten. en daarbij als er één categorie is waar je niet of nauwelijks een oordeel over kunt vellen zijn het wel eerste jaars beloften. Wacht het maar rustig af zou ik zeggen.

• Vlugge Japie

Ik zou zeggen Peter Pan.

• Bert

“Onzin-topic”, ik zeg; verwijderen.

• shanie

Nick nieuwendorp wint klassieker door laf te rijden in de kopgroep, om het zo maar te zeggen weinig tot geen kopwerk verricht en zeggen dat hij niet mee sprint voor de zege!!

• leipo

Och ja zo zijn er wel meer

• Flandrien

Mijns inziens alleen Vemeltfoort en Van Geffen.

• Gerard

Wat een belachelijke topic, mannen als polling en goos rijden wel ff andere koersen als ockeloen, die toch luik bastenaken luik uitrijd als 1e jaars.

• Chachacha-slide

die wel dik werd gelost bij de beloften comp…..