Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

beste 1ste jaars belofte

• wizard

ockeloen werd in duren gelost. goos niet…tja

• Bert

Daarom……opdoeken deze topic.

• koleos

ockeloen vind zichzelf erg goed, goos een hele normale jongen die gewoon hard kan rijden.

• Chachacha-slide

Ockeloen wordt nooit niks te veel AIR, terwijl hij bij de junioren maar wel geteld 1 koers goed reed(voor de rest allemaal kleine rondjes, waar de echte kannonen niet stonden) dit was dan wel meteen het NK hij kan dus wel goed pieken!

Echter vind ik nog altijd dat hij veel te veel overschat wordt door bepaalde mensen. Rabobank zal nog wel inzien dat ze een kat in een zak een contract aan hebben geboden.

Ze hadden mijns inziens beter een Commandeur vorige winter kunnen contracteren, maar helaas rijd deze jongen nu ook niet meer zo goed nu hij bij LL zit, tja spijtig voor de jongen…..

• De chef

Over het Groene Hart, volgens mij was het Van Zandbeek die zich lang handhaafde en niet Kreder… Polling is n renner voor liefhebbers sterke vent en aanvallend ingesteld (Ster van Zwolle)

• FAN

Ik gok en hoop op Lammertink !

Maurits is een aardige rustige jongen ,ik gun hem het beste .

Suc6 pander !

Gr."n Toon