Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Topic: Flèche Wallonne 2009

• gerd

Ik heb zonet de slotklim gezien.

Hier wordt aangetoond waarom Evans onterecht neergesabeld wordt.

De man kan gewoon niet versnellen, is niet explosief genoeg.

Jammer, blijf het een steengoed renner vinden.

• Keuteberg

Maarja niet explosief… waar andere zullen moeten sprinten om uberhaubt Evans wiel te houden. Die zullen waarschijnlijk denken dat Evans super explosief is. Alles is relatief.

• JW

Natuurlijk is Evans al jarenlang een steengoede renner ! Daarover kan nauwelijks discussie mogelijk zijn. Maar als je alle negatieve commentaren over renners hier serieus zou nemen dan krijg je het druk.

Wat Evans hier tegen heeft, net als Menchov: 't zijn geen Nederlanders, en het zijn in het algemeen geen spectaculaire aanvallers. (Maar de meeste van die wél spectaculaire aanvallers zijn inmiddels in de laatste jaren betrapt op verboden spul, dus achteraf gezien…)..

• Rabo Fan

Gilbert: “Evans weet niet wat hij wil”

“Ik was ook niet goed”, vertelt Philippe Gilbert, die 35e werd in de Waalse Pijl. “Ik was niet hersteld van de Gold Race.”

“In de finale trokken we de kaart Evans. We reden voor hem, maar wisten niet dat hij niet goed genoeg was om te winnen.”

“Voor de koers had hij gezegd dat hij niet goed was, tijdens de koers zei hij dat hij wél goed was.”

“Het is niet gemakkelijk voor ons om voor een leider te rijden die niet weet wat hij wil.”

• JW

Misschien vermeoidheid na de race, maar ik vind dit toch wel een rijtje verbazend domme uitspraken van Gilbert.

Het is niet uniek dat iemand tijdens de koers erachter komt dat hij beter of slechter is dan hij bij de start dacht. En als je “de kaart Evan”s trekt" weet je toch nooit zeker of hij gaat winnen ? Het leek me toch geen slecht optreden van Evans vanmiddag….

Geen slimmerd, die Gilbert.

• Cyclad

Bovendien heeft Gilbert weinig recht van spreken als hij zelf ook slecht was.

Inderdaad een niet bijster snuggere uitspraak. Zal Evans hem niet echt in dank afnemen.

• Cecchini

Beetje het Leif Hoste nivo, de reactie bedoel ik dan.

• bas

Evans was duidelijk beter dan Gilbert, dus tot zover een goede keuze van Silence om voor hem te rijden, lijkt me. Het lijkt me logisch dat je voor je rijdt voor wat je denkt dat je beste man in koers is. dat die dan (net) niet goed genoeg is om te winnen, tja, dat is bij 19 van de 20 ploegen zo.