Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Topic: Flèche Wallonne 2009

• en

Beetje zinloze opmerking gezien jouw standpunt tegenover kasseiwedstrijden… Vandaag ademloos zitten kijken? Het was een klassieke editie, niets bijzonders. Maar we mogen niet klagen.

• merijntje mortirolo

Inderdaad, Ottie, Chantal is veel mooier…

Das wel jammer, vond het een mooie verrassende uitslag. Doet niets af aan het sterke seizoen dat ze tot nu toe rijdt.

• Massimo

Juist vanwege de “klassieke editie” keek ik ademloos. Koersen waarin de winnaar niet 40km voor de finish al vooraan rijdt vind ik zeer boeiend.

• Koekwaus

Beste Cani,

Zet je MSN eens uit. Misschien dat je dan wat duidelijker overkomt!

• Martijnz

Rabo heel erg bleek, net als Thomas Dekker.

Nee, het staat er niet best voor met het Nederlandse wielrennen. Eén topper (Gesink), de rest is pelotonvulling. :-(

De Belgen daarentegen bulken van het talent en hebben verschillende gearriveerde renners.

• Keuteberg

Nou dat is ook pessimistisch zeg, zondag werden ze nog 2 en 3 en Karsten Kroon reed vandaag een sterke koers.

• Klaas

Idd, de hele wereld is gek geworden. Gelukkig hebben de Vlamingen nog oog voor schoonheid.

• Martijnz

Je hebt gelijk, vorige week was het prima.

• Robin

Dit blijft een tussendoortje natuurlijk …

• JW

Smaken over wat een mooie koers is verschillen.

M.i. was dit een WP die bracht wat je er normaal gesproken van kunt verwachten: pas actie in de finale (laatste 30 km) afvalrace op de laatste heuvels, en de muur brengt de beslissing.

Van mij had iemand uit het vluchtgroepje Rodriguez mogen winnen, al was het maar om dit voorspelbare scenario te onderbreken. .Dat vind ik toch veel mooiere winnaars (zoals Ivanov in de AGR) dan een Rebellin,die hier op deze wijze wint.. Die doet niets om de koers leuk te maken, alleen onopvallend meerijden, en pas op het laatste hellinkje komt hij naar voren.

Dat is natuurlijk zijn kwaliteit, en het is natuurlijk knap, een verdiende zege omdat hij dit kunstje het best van allen kan, maar het blijft voor mij een oersaaie winnaar. Achteraf erg jammer dat Rodriguez zijn kruit al verschoten had. ,