Beetje zinloze opmerking gezien jouw standpunt tegenover kasseiwedstrijden… Vandaag ademloos zitten kijken? Het was een klassieke editie, niets bijzonders. Maar we mogen niet klagen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsSmaken over wat een mooie koers is verschillen.
M.i. was dit een WP die bracht wat je er normaal gesproken van kunt verwachten: pas actie in de finale (laatste 30 km) afvalrace op de laatste heuvels, en de muur brengt de beslissing.
Van mij had iemand uit het vluchtgroepje Rodriguez mogen winnen, al was het maar om dit voorspelbare scenario te onderbreken. .Dat vind ik toch veel mooiere winnaars (zoals Ivanov in de AGR) dan een Rebellin,die hier op deze wijze wint.. Die doet niets om de koers leuk te maken, alleen onopvallend meerijden, en pas op het laatste hellinkje komt hij naar voren.
Dat is natuurlijk zijn kwaliteit, en het is natuurlijk knap, een verdiende zege omdat hij dit kunstje het best van allen kan, maar het blijft voor mij een oersaaie winnaar. Achteraf erg jammer dat Rodriguez zijn kruit al verschoten had. ,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?