Dan zullen ze toch eerst een keurig bloedpaspoort moeten hebben.Wel een gevaar voor de 2 b-ploegen van uit Nederland.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsNatuurlijk brengt Colombia klasbakken voort, er is ook niemand die dat ontkend. De tsunami die de emmer doet overlopen is echter beweren dat wielrennen de grootste sport is in Bolivia en Colombia. In vlaanderen is wielrennen niet eens de grootste sport.
Het is nog maar zeer de vraag of dit initiatief succesvol is. Zuid-amerikanen staan om veel dingen bekend, maar om discipline, visie of het nakomen van je woord nou net weer niet
soler werd midden in de nacht door de colombiaanse president gebeld toen hij won in briancon. zelfs in vlaanderen zou dat nog niet gebeuren.
de grootste sportman van colombia uit de 20e eeuw, door het volk gekozen, was martin cochise rodriguez(wielrenner en legende). kan je in nederland voorstellen dat iemand anders dan cruyff als sportman van de eeuw zou zijn gekozen?? neej wielrennen is de grootste sport in colombia en ook in bolivia. en in landen als venezuela is het de 2e of 3e sport. overigens zuig ik dit niet uit mijn duim maar ik werk aan het spel eurotour met vooral italianen maar ook enkele zuid-amerikanen die me dit vertellen.
ik las eens jaren terug een interview met rujano waarin hem werd gevraagd of hij wel werd herkend in eigen land?? hij reageerde verbaasd en pena die erbij zat om te vertalen sprong er gauw tussen en zei. je begrijpt het denk ik niet zo goed. wielrennen in colombia kan je vergelijken met vlaanderen en venezuela met nederland. rujano was sportman van het jaar in 2005.
de meesten van jullie hier hebben werkelijk geen flauw benul dat naast voetbal wielrennen de meest mondiale sport is die er bestaat.
cricket is geen mondiale sport, omdat argument lach ik me altijd dood. dat het in india de grootste sport is maakt het niet mondiaal. mondiaal is over de gehele breedte van de wereld beoefend en bekeken. atletiek, voetbal en wielrennen zijn dat en zeker geen basketbal(azie??), tennis(ooit wel eens in afrika geweest, of in japan of china??) of cricket(europa, afrika, vrijwel heel azie??)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?