Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Giro del Trentino tweede etappe

• JW

Is ook mogelijk, maar mijn indruk - ook op basis van geruchten uit het peloton - is dat hij dit jaar juist moeite had met het rijden in de groep, vooral als er hard gekoerst werd.. Verhalen van renners dat hij de buitenkant van het peloton zocht, te veel afstand hield van het wiel van zijn voorgangers, dat soort dingen. Die vaardigheid kan hij alleen in het peloton weer aanleren.

Overigens: de eerste punt heb je binnen, Gijsje. Brajkovic reed gisteren best sterk. Misschien ga je dit jaar wel gelijk krijgen :D

• arend appelberg

is er wel een stream hiervan?? voorgaande jaren niet dacht ik. wete iemand hoe het weer daar is trouwens??

• merijntje mortirolo

Hmm er blijkt geen stream te zijn, daar de koers niet live wordt uitgezonden. 's Avonds is er wel een samenvatting van 30 minuten op RAI sport.

Hier via steephill een (overigens niet echt boeiende) samenvatting van 9minuut33 van gisteren: http://www.steephill.tv/players/youtube/?title=gdt-09-st-1-highlights&id=eY5SKUmeal4

Vanavond waarschijnlijk hier http://www.steephill.tv/giro-del-trentino/ ook beelden van vandaag.

• Gijsje

Tja wwarom rijdt hij dan giro en tour als hij bang is om in peolton te rijden??We zullen het snel weten lijkte me!!

Gaat me niet om gelijk te halen met Brajkovic, ben gewoon een enorme fan van hem zoals anderen dat voor gesink of dekker of contador is. Als hij in topvorm is bij de giro gaan sommige nog raar uit hun ogen kijken!! Dan heb ik het niet over 6/7/8 positie!!

• Rudy Tek

6/7/8/ positie lijkt me inderdaad wat hoog gegrepen Gijsje. Goed van je dat je wat objectiever wordt als het om Brajkovic gaat. Top 20 zou mooi zijn.

• dj

> Als hij in topvorm is bij de giro gaan sommige nog raar uit hun ogen kijken!!

> Dan heb ik het niet over 6/7/8 positie!!

Ik ben best wel fan van Brajkovic, maar een plek bij de beste 10 zou al sensationeel zijn. Hij heeft zelf aangegeven graag te willen knechten voor zijn kopmannen i.c. Lance en Leipi.

• arend appelberg

gaat kloden ook de giro rijden??

• S. Bagliato

Radio 2 (Italië) heeft (nu al) live-sport. En om 17.45 start een programma van 20 minuten met actueel wielernieuws op Rai Sport Più (tv, ook te zien via internet).

Een mini-samenvatting van gisteren is te zien via http://www.raisport.rai.it/dl/RaiTV/programmi/media/ContentItem-2607b952-28c7-48bc-831d-f577b332f3fe-raisport.html (de voorafgaande reclame duurt ongeveer net zo lang). De Waalse Pijl wordt trouwens ook volop herhaald via die site.

• JasperV

Het is niet zo gek dat het voor jou wel te zien, jij woont namelijk in Italië (aan je ip-adres te zien, of heb je toevallig een proxy), hier is het niet te bewonderen, alleen voor de mensen die in Italië wonen.

• dj

> gaat kloden ook de giro rijden??

Nee.