Staat trouwens op zijn site te lezen dat hij de Giro niet gaat doen. Romandië trouwens ook niet.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk denk zelf dat Janez de kopman wordt in GIRO. Lance is daar om tour voor te bereiden, Leipi ook anders had ie in april nog wel een voorbereidingskoers gereden en kloden rijdt niet. Dan blijft er eentje over. Janez droomde vorig jaar al van een hoge klassering in giro maar door ziekte heeft hij die niet kunnen rijden. Nu heeft ie in begin seizoen achterstand opgelopen en nu lijkt Janez net op tijd in topvorm te komen om niet 6/7/8/9 maar top 5 te kunnen rijden. Zelfs winst is niet uitgesloten. Ik weet dat ik nu kan worden afgeschoten maar ik mag toch geloven in mijn eigen overtuiging. De Brajkovic van eerste dagen in Vuelta was indrukwekkend en ik ben ervan overtuigd dat hij nu beter is en het drie weken kan volhouden!!
Ik weet niet of Brajkovic het in zich heeft om drie weken mee te doen voor een goed klassement. Hij heeft het in elk geval nog niet bewezen.
Misschien is het nu echter het moment, lijkt goed in vorm en Astana heeft niet echt een uitgesproken kopman voor de Giro zoals hier al eerder aangehaald.
Als Van Den Broeck uit het niets top-10 en Andy Schleck top-3 kunnen rijden zou Brajkovic dat in principe ook wel moeten kunnen.
Maar het blijft moeilijk te voorspellen, temeer daar Janez meestal niet al te veel geluk kent en mss beter tot zijn recht komt in de Vuelta.
Het gaat hard, volgens de ticker nog bijna 20km tot de finish, met 7(?) leiders ruim 2 minuten voorsprong op het peloton onder leiding van Liquigas:
58 Ortega (Acqua & sapone), 73 Grabovskyy (Isd), 86 Fumagalli (Flaminia), 107 Garofalo (Amica Chips), 126 Signego (Adria Mobil), 196 Fioretti (Centri della Calzatura)
Dus 1 renner ontbreekt of de ticker kan niet tellen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?