Ik had ook zo begrepen dat Evans meer een persoon is om zijn knechten de mantel uit te vegen wanneer ze het niet goed doen dan iemand die complimenten uitdeelt. Lijkt me ook niet echt goed voor de werklust richting de kopman.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDeze week in Sport Voetbal magazine (Be):
OPEN BABBEL MET THOMAS DEKKER
'Niemand wil voor Evans een trap extra geven.'
En volgens het forum op de site van Silence Lotto quotes als: “voor Evans ga je nooit een meter meer op de kop rijden dan nodig”, “hij is geen echte leider”, “ik wil hem aan de voet van de Muur van Hoei afzetten, maar zondag in LBL moet hij niet op me rekenen”, “ik zou een betere leider zijn”
Gaat lekker daar. Als je niet beter wist zou je denken dat Gilbert en Dekker aansturen op een tussentijdse transfer.
Heeft Dekker dat echt gezegd in Spot Voetbalmagazine…als dat waar is, dan is Dekker zeer dom.
Ik denk dat Evans bij Lotto untouchable is.
Het mag dan wel zo zijn dat nogal wat Belgische renners moeite hebben om Evans (een eenzaat) te doorgronden, de ploegleiding heeft zoveel tijd-middelen-geld geïnvesteerd dat bijna een kamikaze-actie is.
Ik kan dit bijna niet geloven.
Mocht dit waar zijn, dan moet je je vragen gaan stellen bij de mentaliteit van Dekker. Dekker wordt hier al eens vergeleken met VDB. Wel dat soort uitspraken heeft zelfs VDB nooit gedaan.
Oejj,
Op dat forum lees ik:
———————————————————————————–
teamspirit
door Guennadi » do apr 23, 2009 8:38 am
De uitslagen vallen tegen en als dan nog wat renners kritiek beginnen te uiten op elkaar, lijkt me dit toch helemaal niet goed ?
Gilbert zegt na de Waalse Pijl dat Evans moet weten wat hij wil, of hij goed of slecht is. Want rijden voor hem als hij slecht is, heeft toch geen zin. Nu met alle respect voor Gilbert en hij is één van m'n favorieten, maar ik heb Gilbert niet zien rijden voor Evans. En Evans was uiteindelijk wél vrij goed.
Ten tweede het artikel met Thomas Dekker in de Voetbalmagazine met quote's als: “voor Evans ga je nooit een meter meer op de kop rijden dan nodig”, “hij is geen echte leider”, “ik wil hem aan de voet van de Muur van Hoei afzetten, maar zondag in LBL moet hij niet op me rekenen”, “ik zou een betere leider zijn”, …. Allemaal kritiek op Evans, de man die dit jaar al het beste presteerde. De man die vorig jaar het beste presteerde. De man waar misschien iedereen wel 'n voorbeeld aan zou mogen nemen, zeker Dekker. Ik heb ook mijn bedenkingen bij het karakter van Evans en de soms wat rare uitspattingen, maar weet wel dat qua uitslagen niemand in deze ploeg (voorlopig) aan hem kan tippen. Een beetje meer respect zou dus op zijn plaats zijn. Leuk voor Cadel om te weten dat Thomas in de Tour geen meter teveel kopwerk zal doen
Ik bedoel maar, je kan natuurlijk bedenkingen hebben bij een ploegmaat, maar toch nooit in de pers gaan verklaren en zo olie op het vuur smijten. Dat is gewoon niet verstandig. Als ik Cadel ben en dit interview lees, zou ik toch ook m'n bedenkingen hebben bij deze ploegmaat.
Wat ik me ook afvraag: Lezen die renners hun interviews dan niet na en denken ze dan niet van hmm…beter toch niet zo of misschien is het beter dat een persverantwoordelijke van de ploeg alle diepte-interviews kan overzien voor publicatie ofzo ?
———————————————————————————————–
Als dat inderdaad allemaal klopt is het lichtelijk rampzalig. Ik had al een onrustig gevoel (de reden om deze topic te starten), maar dit is echt een hele slechte zaak. Als je nu zelf al tien wedstrijden gewonnen had, dan kun je je in elk geval iets permitteren. Maar in deze situatie…
Dat wordt - als het juist is ! - geen Tourselectie (lijkt me nu al onmogelijk, tenzij er gekke dingen gebeuren…)
Evans heeft het er zelf naar gemaakt in de Tour die Contador won door Boogerd en Dekker keihard in hun gezicht uit te lachen toen Rasmussen er uit werd gezet.
Als iemand zoiets tegen mij doet zal ik ook nooit van mijn leven iets extra's voor hem doen. Al had ik sowieso nooit voor dezelfde werkgever gekozen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?