Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nog steeds beetje onrustig bij Lotto

• gerd

Dat zou dan wel een zeer onprofessionele houding zijn DSL…

Hij was anders blij genoeg toen Lotto hem inlijfde en hij wist toch dat Evans daar ook reed.

• JW

Sterker nog: hij wist dat hij de Tour in dienst van Evans zou moeten gaan rijden !

• arki

Op wijn website geeft TD aan dat hij de Waalse Pijl heeft gereden als een goede training en dat hij zondag een goede uitslag wil neerzetten. Ik ben benieuwd……..

• gerd

Morgen staat er in de krant De Morgen een zeer uitgebreid interview met Thomas Dekker…ben eens benieuwd.

Ik heb altijd enige sympathie gehad voor Dekker, en nog meer toen hij bij Lotto kwam. Ik hoop dat dit niet klopt, want ik vind dit absoluut niet kunnen.

Hij moet zich eerst bewijzen op de fiets en dan zou ik er totaal geen probleem mee hebben dat hij een beschermd statuut krijgt. Ik vind eerlijk gezegd dat JVDB meer recht heeft op beschermde status dan Dekker. JVDB heeft inmiddels bewezen toch één keer met de besten mee te kunnen in een grote ronde (en dat was een ronde met een zeer sterk deelnemersveld, sterker dan de Tour van vorig jaar). JVDB zeurt (alsnog) echter niet en gaat naar de Tour in een dienende rol. Dekker zou dus beter eerst de benen laten spreken.