Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Huidige Vorm kanshebbers voor goede klassering giro

• Cecchini

Dat zei ik toch ook niet. Nadat ik zelf voor enige verwarring had zorggedragen met de vage suggestie dat Kloden een favoriet voor de Giro is, dacht ik, Cecchini voordat je iets voorzichtigs ponneert, trek dan effe wat documentatie na. Wat is dan beter de website van Kloden (kleffe site overigens) even door te nemen. Hij doet dus niet mee met de Giro. Ik dacht zelf eerst van wel, omdat de renners die meedoen aan Trentino dit vaak doen ter voorbereiding van de Giro. Een keer niet dus.

• podium3

Menchov gaat gewoon de Giro winnen PUNT

hij maakt hiermee het voorseizoen mee goed voor rabo.

Hierdoor Menchov niet goed in de Tour en wordt gesink kopman en rijd hij keurig top 10 in de tour.

• diravi

Met welk team gaat Katusha naar de Giro?

• Pyama

Tsja ik gok op Mc Ewen, Napolitano, Pozzato, Rovny, Swift, Ignatiev, Serov dat soort mannen. Pfannberger misschien, maar Karpets zal wel voor de Tour achter de hand blijven.

• utrecht

Ik ben wel benieuwd naar lovkvist, lijkt over goede vorm te beschikken.. maar bergop waarschijk niet goed genoeg.. Maar top 10 plek moet er zeker inzitten.

Verder betwijfel ik of leippie de giro als voorbereiding gaat rijden. Hij lijkt me geen kopman in de tour te worden. misschien is dit wel zijn kans om vol te gaan. Het zou hem in 1 x topfavoriet maken.

Verder is Basso voor de favoriet, met Menchov als grootste outsider.. Cunego is gewoon net niet goed genoeg als ronde renner, di luca uit vorm en denk ook niet dat hij ooit nog op het oude ronde niveau gaat komen.

• dj

> Karpets zal wel voor de Tour achter de hand blijven

Karpets, de man in vorm. Misschien dat hij nog enigszins op niveau komt voor de Tour, maar dan moet hij nog flink aan de bak.

• Sjors

Wie deze ronde gaat winnen hangt af van de tactiek van Astana in de Tour, denk ik. Ik ben wel benieuwd verder hoe die gekke Brajkovic zich gaat manivesteren, dus of die gekke Gijs hier gelijk krijgt.

Ik heb nu één keer de Giro gekeken, en heb er eigenlijk nu al weer genoeg van, maar goed, ik geef het nog een kans uiteraard.

• merijntje mortirolo

Ik heb nu één keer de Giro gekeken, en heb er eigenlijk nu al weer genoeg van, maar goed, ik geef het nog een kans uiteraard.

:?:?:?

• kinkladze

Iemand die nu nog zijn vakantie op het strand aan het vieren is

• utrecht

huh… een keer de giro gekeken en nu al weer genoeg van?

Persoonlijk vind ik de Giro misschien wel de mooiste grote ronde die er is.. Mooi parcours, fanatieke fans. en leuke aanvallende coureurs.. De Tour is heel voorspelbaar en meer een mondiaal circus. En de vuelta is heel erg aan het afglijden. En die eindeloze lange wegen zonder toeschouwers, maken me nog wel eens depressief. En echt veel mooie klims hebben ze er ook niet.

Sowieso de klims in de Giro zijn verreweg het mooist. Sneeuw langs de weg, grindwegen ik vind het echt genieten