Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Huidige Vorm kanshebbers voor goede klassering giro

• JW

Mooi bedacht verhaal, maar Menchov rijdt de Giro als voorbereiding op de Tour. Dat is vorig jaar voor het eerst geprobeerd en erg goed bevallen. Maar de Tour is voor Rabo publicitair een enorm stuk belangrijker.

(Persoonlijk had ik liever dat hij nu es alles op de Giro zou zetten. Daarin heeft hij dit jaar waarschijnlijk meer kans op de winst dan in de Tour. Maar misschien slaagt hij er in de Tour in om de Astana's eraf te rijden ? Hij is (naast Evans en misschien Andy Schleck) één van de heel weinigen die in theorie tot zo'n verrassing in staat is )

• Goozzer

Als Garzelli en Di Luca serieus meedoen om de eindzege, dan weet je dat óf de Giro een zwakke bezetting heeft gekend óf beide heren de urine van een puber en de bloedwaarden van een Potosiaan hebben…

• Blueprint

Menchov, Basso en Leipheimer lijken mij de topfavorieten. Met Soler als belangrijkste outsider.

• Stephan

Inderdaad, al geef ik daarvan Leipheimer nog wel de grootste kans. Hij weet dat hij in de Tour toch niet kopman zal zijn en zal dus zijn kans hier pakken. Menchov is in voorbereiding op de Tour dus top 5 gaat hij wel rijden maar als Leipheimer alles hierop zet gaat hij toch te kort komen denk ik. Basso zal denk ik nog wel het dichts in de buurt komen maar moet het in de tijdrit weer afleggen tegen Leipheimer.

En Soler lijkt me 1 groot vraagteken.

• Roytje76

Evans heeft zijn zinnen gezet om de Giro te winnen (waarschijnlijk omdat hij weet dat de kans dat hij de tour wint heel erg klein is).

• Brabander

Evans gaat de GIRO niet rijden. Geval van miscommunicatie binnen Silence