Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VSS LBL discussietopic

• De Kaasploeg op het werk

RG gisteren op Radio 1: geen problemen voor LBL.

Hij heeft na de Amstel wat rust genomen en is donderdag op de posbank gaan trainen. Hij heeft de heuvels ‘lekker hard genomen’ en ondervond naar eigen zeggen geen problemen aan zijn been. Hij klonk zelfverzekerd en gaf aan zin te hebben in de koers. Hij hoopt op een kort podium.

Enfin, ik geef hem er vier denk ik.

• Massimo

Wat is een “kort podium”?

• Rick

Een podium zo klein dat je er vanaf dreigt te vallen… :?

• Stephan

Gewoon verwoesterde wielertaal. Hier is veel meer uit op te maken dan veel van Wuyt's en co hun opmerkingen.

• Geinteresseerde

Aangezien dit toch een beetje het lultopic is :D

Twee vragen:

Hoe is het met Boris? Heeft hij misschien een hyve of zo waar een berichtje achtergelaten kan worden?

• merijntje mortirolo

Geïnteresseerde, je kunt de beste jongen sowieso mailen op borisisleuk@hotmail.com (beetje raar adres, maar goed, we gunnen hem het voordeel van de twijfel…)

Volgens mij is het naar omstandigheden wel okee met hem. Zal hem eens bellen.

• Geinteresseerde

Dank

• Blueprint

Als Rebellin weer wint, word ik erg boos…

• diravi

@gerd: Pfannberger is zolangzamerhand de naam die het meest foutief wordt geschreven, die van jou had ik nog nergens gezien, proficiat!

• gerd

chraagh chedaan dier-avi