Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VSS LBL discussietopic

• Rick

Daarnaast tel ik bij de ** één naam teveel…

• gerd

ziet er inderdaad een beetje lullig uit…

• JW

Verbazend dat Basso mee doet aan deze ASO-koers. Voor de Tour was hij toch niet welkom ?

• merijntje mortirolo

ik heb die fukker rond 17.00 gebeld, maar hij nam niet op. Was vast met de zustertjes aan het spelen…

• De Kaasploeg

Zo, weinig nordisch bloed in mijn vss. Daarom maar een Luxemburger op 5 en een Nederlander op 4. Ik heb echt goed gezocht, maar ik nergens enig Belgisch klimtalent ontdekken voor deze koers.

Gilbert allicht, maar die lijkt mij niet gemaakt voor 3500+ hoogtemeters. Vlaanderen, Goldrace, WK parcoursen en al het andere vlakke werk, die kan die allemaal winnen, maar voor LBL moet je meer dan behoorlijk bergop kunnen fietsen.

Hopelijk wordt Belgie niet een soort ‘Nederland op kasseien’, want ze komen er bleekjes af met deze klimselectie.

(Ik weet dat Devolder aardig bergop fietst natuurlijk, maar die doet niet mee he.)

• Bart

@ De Kaasploeg

Devenyns en Seeldraeyers hebben anders ook al aardige uitslagen gereden bergop.

• ton duk

Ton DUK is ook weer in het land en heeft zijn VSS al ingevuld

gr Ton DUK

ps: Merijn,mail me ff over Boris aub ..ik lees hier van alles maar weet van niks ????