Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Line Lloyd wanhopig ?

• Zeker weten

Cyclingteam Line Lloyd is aardig wanhopig aaan het worden, het is een publiek geheim dat ze echt Jan en Alleman aan het bellen zijn om de twee lege plekken op te vullen die zijn ontstaan door het vertrek van Tm en Dennis.

Zelfs een renner die op Sloten voor het eerst de clubwedstijd uitreed is al benaderd voor een gesprek ?

Is dit nu LSE waardig? moeten ze niet gewoon clubsponsor worden van de Bataaf of zo, het wordt nu toch wel een beetje triest met deze ploeg en dan wil ik niet eens over de resultaten hebben….

• Joppe Zoet

Inderaad een beetje triest bericht ….. van zeker weten.

• Zeker weten

@ Jopie Zot: verklaar je nader dan, er staat niet voor niets een vraagteken achter

• adri

Is het wekelijkse Line Lloyd bashen weer begonnen? Laat die jongens toch lekker hun ding doen. Het is toch goed dat er nog sponsoren zijn die hun nek uitsteken voor die jongens?

• Joppe Zoet

@ Zeker wetn. Wel of geen vraagteken is niet de vraag. Dat je zulk een soort berichten plaats is wanhopig. ??

• Henk

Wat een gezeur. Line Lloyd is gewoon een mooie ploeg die volgens mij alles goed voor elkaar hebben. Het ziet er allemaal gesoineerd uit en de resultaten zullen ook vanzelf wel komen.

@ Zeker weten; als je nou gewoon opbelt hebben ze misschien wel een plekje voor je want zo te horen wil je er wel erg graag rijden (“Zelfs een renner die op Sloten voor het eerst de clubwedstijd uitreed is al benaderd voor een gesprek ?”).

• achterhoeker 2duuzend

Laat me raden, jij eindigt regelmatig in de top 10 op Sloten en je vraagt je af waarom je nog niet benaderd bent?

• Jan alleman

Ook al zet je er een vraagteken achter, waarom Line Lloyd zo in diskrediet brengen? Het is toch mooi dat zo'n sponsor in de wielersport zit. Zelf vind ik Line Lloyd een mooie ploeg die qua presentatie goed voor de dag komt. De prestaties zijn misschien niet zoals verwacht, maar wellicht komen die nog. En Jan en alleman hebben ze nog niet gebeld, want ik heb nog geen telefoon gehad van ze.

• Namen

Namen willen we horen! Wie zijn er dan zo al benaderd?

• Hans Worst

M Veen, na vele massasprinten op sloten te hebben getrotseerd, is benaderd om het in de klassiekers af te maken.