Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

thomas dekker haalt uit

• Proost!

Ja dat verhaal van TD versus Evans is zelfs in de Belgische pers nergens te vinden. Het wordt hier door JW als waar gepresenteerd. Zonder bevestiging zou ik het maar niet geloven. Ook als thomas Dekker heeft afgesproken niet te spreken over de redenen voor zijn vertrek bij Rabo dan mag hij toch zeker wel opmerken wat hij over Knebel zegt lijkt me. Thomas geeft in de Pers overigens weer blijk van een reële kijk op zijn eigen presteren.

• JW

Gisteren kwam ik dat bericht op verschillende plaatsen tegen waaronder het Lottoforum. Zie prik:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=173&i=883060&t=882909

Het blad zelf bleek alleen in te zien met een abonnement.

En natuurlijk geldt ook hier dat de vraag is of Dekker goed geciteerd is. Maar ik ben wel bang dat Dekker hard bezig is zijn kans op Tourselectie te verknallen. Wat ik erg jammer zou vinden.

Overigens: ik beschouw me nog altijd als een fan van Dekker. Ik heb het hier - als jullie vaker dit forum lezen zou je dat weten - ook vaak genoeg, en stevig, voor hem opgenomen, als hem afgelopen slapheid etc. verweten werd.

En ik heb absoluut geen behoefte om hem in diskrediet te brengen.

Maar dit hele verhaal “Dekker haalt uit” is opgeblazen (gezien de rest van het verhaal).

Dan nog lijkt het verhaal van een dansende Knebel die (terwijl zijn renner 3e wordt) alleen maar bezig is met Lotto, erg onwaarschijnlijk. En ook dat een aantal mensen Dekker hierover belt. Het gaat over niks.

Zelfs als het waar zou zijn, onthou het in zo'n geval, en antwoordt met je benen !

En dat mag zondag al…

• Raleigh

Doe je het gewoon weer! er is geen bron die definitief weergeeft wat hier geimpliceerd wordt. Op basis daarvan kom jij met de stelling dat zijn tourselectie op de tocht komt te staan….waar slaat dat nou helemaal op?

als hij fit is rijdt hij gewoon de tour.

• JW

Wat mij vandaag ook opvalt is dat de uitspraken van Gilbert wel bevestigd zijn, die van Dekker niet,

Op de officiële site van Lotto ( de forumdiscussie) zijn ze als ik goed heb gezien ook niet tegengesproken.

http://www.silence-lotto.com/

Als er maar een kwart van waar zou zijn dan vrees ik al voor zijn Tourselectie. Hij heeft al het nadeel dat hij - door verschillende oorzaken - nog vrijwel niets voor Evans heeft kunnen doen.

Maar als het bericht inderdaad puur fictief zou zijn, dan zou mij dat welkom zijn.

• Ottie

Dekker heeft het mijns inziens alleen maar over hemzelf en heeeeel even over Knebel na de finish van de AGR en verder heeft ie het alleen maar over zichzelf en hoe hij er tegen aan kijkt. Hij is er zelf ook meer dan zat van dat gezeik de hele tijd als ik het zo lees en wil fietsen en niks anders dan fietsen.

Net zo als in zijn nieuwelingen en junioren tijd en beloftentijd, zonder dat gezeik allemaal.

Als iedereen daar nu eens over na gaat denken voordat men hier weer kilometers tekst neerzet over al die bijzaken, dan gaat het wel goed komen, daar ben ik van overtuigd!

Thomas, go for it!

• Cyclad

You're my man, Ottie.

Goed verwoord.

• ger

Kan me absoluut niet voorstellen dat een man als Harold Knebel deze uitspraak doet en staat te dansen aan de finish. Kan me voorstellen dat hij misschien inwendig plezier heeft maar dit echt niet zo openbaar zal tonen. Ben echt geen voorstander van deze man maar acht hem toch wel slim genoeg om zoiets nooit te doen. Verder ben ik er echt van overtuigd dat het zowel met Rabobank als met Thomas Dekker allemaal weer goed komt. Het is net als met het voetbal. Het ene jaar is het andere niet. Vraag dit maar aan Louis van Gaal met zijn AZ.

• Cecchini

Dekker moet gewoon weer eens op nivo gaan presteren, zolang hij dat niet doet, heeft hij geen enkel recht om maar weer eens te gaan trappen. Zonde om te zien hoe het grote talent in een vicueze cirkel naar beneden glijdt. Al een jaar niets meer van hem gezien, heupblessures, valpartijen, ribkwetsuren, diarree, stress, conflict met zijn oude werkgever. Houdt het dan nooit meer op zou Carice van Houten uitschreeuwen.

Toen hij nog bij de Rabo''s zat heeft hij samen met Boorgerd nog eens een vernietigend interview over Evans gegeven waarbij onze Cadel als de meest asociale renner van het peloton werd neergesabeld, nadat deze zich wat cynisch had uitgedrukt over het uit de koers halen van Rasmussen tijdens de Tour van 2007. Ik begreep dan ook al helemaal niet, dat juist ene Dekker koos om superknecht voor Evans te gaan worden.

• Proost!

Rustig maar Ceccho. Als je het interview met Dekker leest zie je dat het allemaal wel goed komt. Aan Thomas zal het niet liggen.

• Ron Meijers

Pfff, met z'n villa en z'n Porsche…

;)