Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

thomas dekker haalt uit

• Goozzer

“het Brabantse land”

Waar heeft Thomas in xxxsnaam een nieuw huis gekocht?

• Goozzer

Allemaal leuk en aardig…en ik voel er ook veel voor, maar toch

“Net zo als in zijn nieuwelingen en junioren tijd en beloftentijd, zonder dat gezeik allemaal.”

TD is nu eenmaal profrenner, en niet zo maar een… Dan is dat gewoon ‘part of the game’… Het is niet anders… Overigens denk ik niet dat Dekker iemand is die daar buitengewoon lijdend onder is; hij weet zich goed staande te houden en veel kritiek van zich af te laten glijden. Hij heeft een zware tijd gehad, maar het ergste is - normaal gesproken - toch al achter de rug. Het kan zomaar verkeren, na één goede prestatie, en hij is weer helemaal ‘de man’.

• Goozzer

Wat dacht je van het feit dat Dekker gewoon weer wilde gaan fietsen en blij was dat er zich (überhaupt) een ‘goede’ werkgever aandiende?

• apenzoon

Bij Saxobank had hij nu al 5 overwinningen op zak gehad. Jammer dat het niet rond kwam.

• Blueprint

Ja, want Saxo Bank rijgt de overwinningen dit jaar aan elkaar…

• Rick

In Luyksgestel net ten noorden van de grens met België.

• Frans Fasee

Mooi stukje van Thijs !

Waarom schrijf ik niet dergelijke dingen, om er nog voor betaald te krijgen ook? Mathijske?

• Leon

Ha, hij treedt toe tot het trainingsclubje van Boonen en Vansummeren?

• Andere Peter

Wat een hijgerige topic, terwijl er niets aan de hand is. Dank aan Keuteberg, die deze sensatiezoekende conflictgeilheid al snel tot de juiste proporties terug bracht door wèl de context en de bron te tonen. Er bijft weinig anders over dan een Dekker die, conform zijn media-optredens van de laatste maanden (voor die tijd was het anders) zegt eventuele spanningen tussen hem en Rabo zegt te willen te deëscaleren. Prima.

Maar in dat opzicht is het niet slim dat hij het vermeende (maar volstrekt onbevestigde) gedrag van Knebel aanvalt. Ik ben het volkomen eens met JW en gerd: er is geen enkele serieuze aanwijzing dat Knebel zoiets deed. Misschien stond hij op een moment te juichen dat Gesink goed in de wedstrijd zat en verzuchtte hij - zoals iedere AGR-volger - dat Silence ondanks de vereende krachten die in beeld waren niet voor de zege kon rijden. Gezien de ploegbelangen was er een cruciaal moment in de koers waarin een Rabo-manager mocht hopen dat Silence het net niet zou redden. Niks mis mee. Maar met roddel en achterklap kun je zoiets gemakkelijk uit zijn verband halen.

Zo hijgerig als de topic hier is gecreëerd, zo hijgerig hebben blijkbaar 2 (of meer) kennissen van Dekker gezegd dat Knebel onaardig deed tov Silence. Van iemand die al zo lang meegaat als Dekker, mag je verwachten dat hij dit op waarde weet te schatten en het ofwel direct vergeet (het doet er nl niet toe), ofwel dat hij buiten de media om Knebel een sneer geeft. Dat zou rationeler zijn. Zo'n media-moddergevecht openen is dom: je wordt er per definitie smerig van.