Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geruchten Niels Albert

• Goozzer

“Het zal niet zo zijn dat je harder gaat fietsen dan je eigenlijk kunt”

Een van de grootste misvattingen over doping, mijns inziens, Cyclad. Je gaat nóóit harder kunnen fietsen dan je eigenlijk kunt, anders zou je het immers niet kunnen…

Doping is, in wezen, niet anders dan training, voeding, slapen, psychologische sessies en alle andere zaken die een positief effect kunnen hebben op je prestatie.

Naar mijn mening zou er overigens wel een grens liggen, namelijk bij zeer extreme en vergevorderde gendoping, waarbij je jezelf als het ware écht opnieuw uit zou kunnen vinden…

• Cyclad

Mooie redenering Goozzer, die ik ook onderschrijf.

Natuurlijk is het zo dat je van doping geen streep harder gaat fietsen dan je kunt, maar het kan wel grensverleggend werken.

Enfin, we dwalen af van Niels Albert geloof ik. :-)

• Goozzer

:D

• Toni

Leuk al die reacties maar geen enkele gaat over het bericht waarmee dit topic begon.

• Toni Macaroni

En jouw reactie gaat wel over waarmee dit topic begon?

• De Kaasploeg

Omdat daar niets zinnigs over te zeggen valt Toni. Iemand krijgt een sms. Nou en?

Aprospos, ik hoorde vanavond dat Johan Derksen een ijsbeer is geworden. Ik kan er op internet echter niets over vinden. Weet iemand meer?

• Blueprint

Naar verluidt heeft ijsbeer Derksen vandaag een pakhaas opgegeten.

• Massimo

On topic: het zou me trouwens niets verbazen als er wat lieden uit dat veldrijwereldje “gepakt” worden. Tot nu is het daar vrij rustig gebleven en is alleen wat klein grut (Berden o.a.) betrapt.

Het is overigens wel opvallend dat er bij Roodhooft (notoire pakhaas bij de elite zc) ook DHEA gevonden is, plaatst het zaakje-Hamilton in een ander daglicht.

• pier

@bleuprint was het soms een zeeuwse trimmer die bij de T M Z rijd ?? er wordt er sinds korte tijd een vermist in deze kringen

• Alpenroosjes

http://www.xald.nl/artikelen/dhea.html

Artikel

DE BETEKENIS VAN DEHYDROEPIANDROSTERON ( DHEA ) VOOR DE MENS

Dr. J. Assies, endocrinologe.

AMC Amsterdam (afdelingen Psychiatrie en Inwendige Ziekten).

Wat achtergrondinformatie.